XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

ryan r

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
11 jun 2009
Berichten
2.710
Waardering
4.780
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Leverbescherming nodig tijdens anavar kuurtje als je er ook 1mg fina bij neemt per dag? Beide middelen zijn behoorlijk mild...

Moet toch wel zonder kunnen als je er niet bij drinkt? Dosering anavar 50mg ed
 
Fina kan ik je niet mee helpen. Maar leverbescherming heb je bij normale dosissen van 17a en bij een normaal functionerende lever niet nodig idd.
 
Het middel zelf is niet mild wat werking betreft nee, maar qua leverbelasting is het niet zo zwaar bedoel ik.
 
Eerste 2 weken 50mg erna zou ik verhogen naar 60
Ik zou fina niet gebruiken
Btw doe je een nakuur?
 
Eerste 2 weken 50mg erna zou ik verhogen naar 60
Ik zou fina niet gebruiken
Btw doe je een nakuur?


Fina gebruik ik al jaren, het helpt als een tiet dus daar ga ik zeker niet mee stoppen.

Is het te zwaar voor je lever denk je? Nolvadex voor 1 maand als nakuur, zo doe ik t:
Wk 1-6: Anavar 50 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag
 
Nakuur 1 3e van je hele kuur 2 weken dus op 20mg is goed
Ben zelf ook met anavar only bezig doe er geen nakuur bij omdat het geen snoepjes zijn wil me lever toch zoveel mogelijk beschermen
Bij anavar only is het eig ook niet nodig maar iedereen doet wat die wil!
 
Heb me in nolvadex eigenlijk nog helemaal niet verdiept, wist niet dat dat ook zo leverbelastend was ???

Dus in de nakuur ook nog geen biertjes?

Nog maar ff wat research

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 16:26 ----------

BTw hoe hoog raden jullie eiwit inname aan? Ik dacht gewoon iestje hoger dan normaal, 2,5g per kilo lichaamsgewicht (ipv 2).
 
Nolvadex is ook slecht voor je lever. Als je dus stacked met een oral heb je een dubbele klap voor je lever.
Aangezien je anavar pakt is nakuur Niet verplicht
ik zou zowieso geen biertjes drinken maar jouwn keus!
 
Laatst bewerkt:
Biertjes laten staan...altijd lastig.

Maar hoe hoog heb jij je eiwitten?
 
6w ann, 4w nol?
Ik zou bij 6w of 8w ann, 2w nol doen. En bij 10w ann 3w nol.
 
Ja vind het lastig, meningen verschillen steeds. Voor de zekerheid zou je 4 weken kunnen doen, maar als je er ook fijna bij neemt, is dat weer minder leuk voor je lever.
 
Als je toch nakuur wil Nolva 2 weken 20mg
Ik herhaal Nakuur is altijd lengte 1 3e van je kuur
 
Alleen maar prima, chiller voor de goeie ouwe levert.
 
ik zag op een ander topic dat keutelforce geen klote weet van aas.. en dan zie ik hem hier advies geven over een nakuur.

hehe
 
Heb ik ongelijk dan ?-.-
Als jij het beter weet geef deze jongen dan advies;)
 
Laatst bewerkt:
Toch maar 4 weken dan? Ik lees zoveel verschillende meningen, ´nee het is niet nodig´, ´een derde van je kuur´, ´4 weken´...
 
Back
Naar boven