Fitness Seller

Zal ik anavar erbij nemen?

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid sinds
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Hey mede-sporters,

Ik ga binnenkort beginnen met een primo-kuur; 400mg/week, 8weken lang.
Nu zit ik er over te twijfelen of ik de laatste 4 weken 35mg anavar erbij zal nemen.....

Denken jullie dat anavar een toegevoegde waarde (in massawinst) zal geven, want ik vind het is echt een duur geintje als het weing meer dan een krachtstoename gaat leveren, beetje zonde van het geld dan. :(

Ik wil de kuur "licht" houden vandaar dat ik geen winny op het eind neem, en anavar leek me een goede vervanger maar dat laat ik van jullie reacties afhangen.


Alvast bedankt, Lo :thumbs:

(ps; tuurlijk verwacht ik met deze kuur niet veel meer dan 5 kg te winnen, maar dat hoeft ook niet)
 
in mijn omgeving beginnen binnekort ook enkele jongens met primo en anavar.
dus als je ff wacht kan ik je misschien helpen. heb ff geduld.
vraag anders eens aan dutch windmill, die vertelde dat hij eerst op 30 mg per dag zit en er baat bij heeft. althans dat maakte ik op uit zijn verhaal.
of aan europman die kuurt volgens mij ook met anavar alleen op 100 mg p/d.

gewoon ff rondvragen,
verder succes.

ps. primo is goed op 400 mg p/w, zou wel 2x2 doen, ipv alles in een keer. maar dat wist je vast al.
gr d
 
Loo zei:
Hey mede-sporters,

Ik ga binnenkort beginnen met een primo-kuur; 400mg/week, 8weken lang.
Nu zit ik er over te twijfelen of ik de laatste 4 weken 35mg anavar erbij zal nemen.....

Denken jullie dat anavar een toegevoegde waarde (in massawinst) zal geven, want ik vind het is echt een duur geintje als het weing meer dan een krachtstoename gaat leveren, beetje zonde van het geld dan. :(

Ik wil de kuur "licht" houden vandaar dat ik geen winny op het eind neem, en anavar leek me een goede vervanger maar dat laat ik van jullie reacties afhangen.


Alvast bedankt, Lo :thumbs:

(ps; tuurlijk verwacht ik met deze kuur niet veel meer dan 5 kg te winnen, maar dat hoeft ook niet)
Anavar is vooral een hardmaker en geeft ook wel de nodige kracht.
Ik zou het niet direct gebruiken in een kuur die puur bedoeld is als "groei cyclus" ,daarvoor vind ik het wat te duur en ineffectief.

Maar als je een lichte kuurder bent, en massa is niet de prioriteit dan denk ik wel dat je iets in de richting van primo/var kan doen.
Alleen: als je maar 5 kilo wilt winnen, ga je dan nog kuurtjes doen? Indien ja, waarom dan niet meteen 10 kilo winnen met deze kuur? :)
 
@Dennis;
Ja klopt van Dutch, ik heb ook zoiets gelezen maar er staat me iets van bij dat hij er vooral een goeie pomp van kreeg, :lifter: wel erg lekker natuurlijk, maar het gaat mij vooral om een extra massawinst.
Euroman 100mg ED? Tering duur geintje........

@Big T;
Ik probeer met deze kuur natuurlijk zoveel mogelijk te winnen, liever 10 dan 5 kg ;) , maar als ik realistisch ben zit er volgens mij niet meer dan 5 kg in :( Ik weet dat deze middelen meer geschikt zijn in een cut-kuur, maar ik heb toch voor primo gekozen omdat dit middel me bijzonder aanstaat als eerste kennismaking met A.S.
Ik zit nu te twijfelen of anavar me nog wat extra massa gaat geven...
Maar als jij en anderen zeggen dat het inderdaad inefficient is m.b.t massa-toename in deze kuur, dan is de keus gauw gemaakt!

Ciao
 
Is op zich wel een combi die je vaker hoort! Zou alleen niet op 5 harde kilo's rekenen, dr zijn nl. een hoop veel zwaardere middelen waarmee je dat net haalt..

Veel succes met je kuur enne... ik ben logjes geil ;)

Ciao, Arie
 
Ik ken mensen die met anavar aan het cutten zijn en die er hoogst tevreden over zijn. Niet enkel qua kracht, maar ook qua gewichtstoename. Een paar kilos erbij tijdens de cut en toch harder en droger komen. Maar ik denk dat de dosering veel te maken heeft. Ik las laatst op amerikaanse fora dat iemand 8 kilo was bijgekomen op 8 weken var only (wel op 100mg per dag). Ik weet niet in hoeverre dit geloofwaardig is, maar als massa is wat je zoekt neem er dan wat anders bij, want het is vrij dure boel.
 
Mwa, 100 mg per dag kost je een slordige €10,- per dag :D Tel uit je verlies ;(
 
ArieWillem zei:
Mwa, 100 mg per dag kost je een slordige €10,- per dag :D Tel uit je verlies ;(

Niet als je poeder neemt :D..dan kun je net als die amerikanen wel hooggedoseerde cycles doen...lees je op ar en elite trouwens wel vaker 75 tot 100mg/ed
 
Waar denk je dat tabs van gemaakt worden?

Poeder dus....
 
Grapjas :p Voortaan ook maar mn tabs vermalen dan :thumb:
 
mischien is winstrol een alternatief voor anvar is tenminste en stuk goedkoper maar voor massa..........???
 
ik snap niet dat mensen vinden dat anavar duur is..tegenwoordig heeft GS een hele goede anavar wat mg per mg twee keer zoveel kost als een dbol of winstrol tab...mensen nemen met gemak 50 mg winstrol of dbol per dag in een stack..als je 50 mg anavar per dag neemt weet ik zeker dat je versteld zult staan van je resultaten..

net als dat mensen zeggend at winstrol zwakker is als oxy...100 mg oxy per dag is een normale dosis..als je 100 mg winstrol of anavar per dag neemt weet ik zeker dat je veel meer resultaat hebt als die 2 oxy tabs..

just my 2 cents..

D.W.
 
ArieWillem zei:
Grapjas :p Voortaan ook maar mn tabs vermalen dan :thumb:

Dan neemt je lichaam het wel sneller op,kerel.

Maar het is natuurlijk niet nodig. ;)
 
ArieWillem zei:
Mwa, 100 mg per dag kost je een slordige €10,- per dag :D Tel uit je verlies ;(

en dat 7 weken :D zit nu BTW op 120 mg maar merkte alleen de eerste 3 weken echt verschil. switchde van 120mg tren naar 100 mg var en werd een stuk harder en idd stukke betere pomp, je blijft maar doorgaan, dit was echter alleen de eerste 3 weken daarna viel het wel mee, in de toekomst switch ik elke 3/4 weken naar een andere compound, d-bol->tren->oxy->var bijvoorbeeld, zodat je lichaam er niet aan went, dit werkt voor mij nog het beste in plaats van mijn gebruikelijke 5 weken op 5 af of 6 op 6 af
 
Als er dan voor jou noch een toekomst is! Wees voorzichtig kerel.

europeman zei:
en dat 7 weken :D zit nu BTW op 120 mg maar merkte alleen de eerste 3 weken echt verschil. switchde van 120mg tren naar 100 mg var en werd een stuk harder en idd stukke betere pomp, je blijft maar doorgaan, dit was echter alleen de eerste 3 weken daarna viel het wel mee, in de toekomst switch ik elke 3/4 weken naar een andere compound, d-bol->tren->oxy->var bijvoorbeeld, zodat je lichaam er niet aan went, dit werkt voor mij nog het beste in plaats van mijn gebruikelijke 5 weken op 5 af of 6 op 6 af
 
europeman zei:
en dat 7 weken :D zit nu BTW op 120 mg maar merkte alleen de eerste 3 weken echt verschil. switchde van 120mg tren naar 100 mg var en werd een stuk harder en idd stukke betere pomp, je blijft maar doorgaan, dit was echter alleen de eerste 3 weken daarna viel het wel mee, in de toekomst switch ik elke 3/4 weken naar een andere compound, d-bol->tren->oxy->var bijvoorbeeld, zodat je lichaam er niet aan went, dit werkt voor mij nog het beste in plaats van mijn gebruikelijke 5 weken op 5 af of 6 op 6 af
Wat je hier dus verteld is dat je dus constant gaat kuren, je zou dit bv 12 weken kunnen doen, maar zou dan toch een tijdje off gaan hoor,
 
tijdens mn kuur switch ik, neem wel tijd off, nu 4 maanden minstens, in Septmeber begin ik weer met n kuur.. en wat voor 1 :eek: :D
 
europeman zei:
tijdens mn kuur switch ik, neem wel tijd off, nu 4 maanden minstens, in Septmeber begin ik weer met n kuur.. en wat voor 1 :eek: :D
idd :eek: , maar ik hou mijn mond ;) , had toch al geen zin om drie A4 met hormoon namen te typen :p
 
europeman zei:
tijdens mn kuur switch ik, neem wel tijd off, nu 4 maanden minstens, in Septmeber begin ik weer met n kuur.. en wat voor 1 :eek: :D

:rolleyes:

Stoere gozer ben jij hoor..

Maar wacht maar je bent nog maar 19..je komt jezelf echt nog wel een keertje tegen..geloof me me

Wees alsjeblieft gewoon verstandig kerel..

Als je puur op de AS bouwt in een kuur is het einde zoek, het is puur een aanvullig op de rest wat perfect in elkaar moet steken..geen fundering waarop je gaat bouwen

Rico
 
Back
Naar boven