Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > BB Algemeen > AAS

Antwoord
Oud 24 July 2012, 13:06  
Rikh
Novice

Stats: M 30j 1m76 87kg 11%
Anabolen vrij verkrijgbaar in Lorret de Mar of omstreken?

Advertentie
Hallo,

Ik heb een vraag ik weet niet of ik het hier goed plaats. Maar ik ben op vakantie in Lorret en ik vroeg mij af of hier in de apotheek Test E te verkrijgen is. Gewoon een klein aantal.

Iemand die hier ervaring mee heeft of dat mogelijk is of niet? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

Mvg

****nee sorry julllie begrijpen mij niet, het is niet voor mee te nemen. Maar ik zit in een kuur en durfde de spullen niet mee te nemen. Ik moet maar 2 injects zetten sorry dat ik onduidelijk was*****

Laatst aangepast door Rikh : 24 July 2012 om 16:46
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 14:05  
carbonfibre
Competitive Bodybuilder

carbonfibre's Avatar

Stats: M 48j 1m66 79kg 10%
Bekijk Galerij (1 foto's)
Kost hier in NL maar een paar tientjes, dus wat zul je je druk maken?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 14:17  
jesse2010
Huge Freak

Stats: M - - -
Bekijk Galerij (2 foto's)
Wat carbonfibre zegt een paar tientjes hier in NL dus don't take the risk
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 14:20  
bappi
Advanced Bodybuilder

Stats: M 1m84 93kg 9%
gewoon zo een neger vragen die ook horloges verkoopt
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 14:21  
euphorea
Colossal Veteran

euphorea's Avatar

Stats: M 21j 1m82 - -
Bekijk Galerij (9 foto's)
Heb er geen sportschool gezien dus aas zul je er ook niet zo gemakkelijk kunnen krijgen gok ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 15:13  
Alainie
Advanced Bodybuilder

Alainie's Avatar

Stats: M 1m78 95kg 8%
Bekijk Galerij (10 foto's)
In bulgarije was het iig te koop bij de lokale apotheek hehehe Clen voor 3 euro, nolvadex voor 10 euro, allemaal pharm grade. De beste vrouw vroeg me of ik geen test-e wilde kopen toen ik vroeg naar wat ibuprofen... Lang leve de voormalige Oostbloklanden. Helaas is Franco in Spanje al tÚ lang weg om dergelijke praktijken daar ook te laten plaatsvinden
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 16:45  
Rikh
Novice

Stats: M 30j 1m76 87kg 11%
nee sorry julllie begrijpen mij niet, het is niet voor mee te nemen. Maar ik zit in een kuur en durfde de spullen niet mee te nemen. Ik moet maar 2 injects zetten sorry dat ik onduidelijk was
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 16:49  
Colossalx
Advanced Bodybuilder

Colossalx's Avatar

Stats: M 1m72 101kg 9%
Ik heb al vials en spuiten en 10+ doosjes nolva en proviron vanuit thailand meegenomen en naar turkije ookal mela en insulinespuiten. In je koffer en geen probleem (bij mij althans)
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 16:51  
euphorea
Colossal Veteran

euphorea's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Colossalx Bekijk Post
Ik heb al vials en spuiten en 10+ doosjes nolva en proviron vanuit thailand meegenomen en naar turkije ookal mela en insulinespuiten. In je koffer en geen probleem (bij mij althans)
Dat je dat risico neemt... Als je daar vast komt te zitten is je leven voorbij
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 16:52  
Colossalx
Advanced Bodybuilder

Colossalx's Avatar

Maar dat gebeurt niet waarom zou dat gebeuren.
Drugs zijn nog altijd geen medicijnen hoor.
Ken zat mensen die gewoon alles in de koffer steken zelfs vanuit china.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 18:41  
skydirk
Freaky Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door Rikh Bekijk Post
Hallo,

Ik heb een vraag ik weet niet of ik het hier goed plaats. Maar ik ben op vakantie in Lorret en ik vroeg mij af of hier in de apotheek Test E te verkrijgen is. Gewoon een klein aantal.

Iemand die hier ervaring mee heeft of dat mogelijk is of niet? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

Mvg

****nee sorry julllie begrijpen mij niet, het is niet voor mee te nemen. Maar ik zit in een kuur en durfde de spullen niet mee te nemen. Ik moet maar 2 injects zetten sorry dat ik onduidelijk was*****
Jij bent 10 jaar achter. Dacht je nu echt dat je in Spanje test enanthaat kon krijgen zonder voorschrift. Nolvadex, clomid dat wel. En twee jaar geleden kreeg ik bij sommige apothekers ook proviron. Ik weet niet of dat nu nog zou gaan. En waarom durf je geen test mee naar ginder nemen. Jij komt omdat het een EU vlucht is, niet eens langs de douane. Je moet het wel niet in je handbagage steken.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:44 ----------

Citaat:
Origineel gepost door euphorea Bekijk Post
Dat je dat risico neemt... Als je daar vast komt te zitten is je leven voorbij
Wat weet jij daarvan. Ik durf te wedden dat je niemand kent die in Spanje in de bak heeft gezeten. Ik weet daar per ongeluk wel wat meer over maar ga daar verder niet op in. In Spanje is het niet erger dan in Belgie. Spanje is Zuid-Amerika niet.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:48 ----------

Citaat:
Maar dat is nog iets anders vermits je langs douane passeert. Van Spanje naar Belgie zie je niet eens douane. 't Is dus nog veel minder geriskeerd. En als je de douane op de Spaanse luchthavens als is bezig gezien hebt. Veel goesting om te werken hebben die niet. Ik ben al een paar keer naar Afrika gevlogen via Madrid. Dan moet ik ginder wel door de douane. Die bekijken dat scherm van die scanner nog niet eens als je valies erdoor gaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2012, 19:43  
euphorea
Colossal Veteran

euphorea's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door skydirk Bekijk Post

Wat weet jij daarvan. Ik durf te wedden dat je niemand kent die in Spanje in de bak heeft gezeten. Ik weet daar per ongeluk wel wat meer over maar ga daar verder niet op in. In Spanje is het niet erger dan in Belgie. Spanje is Zuid-Amerika niet.
Strong reading skills, ik quote iemand die zei dat hij aas mee had in Thailand... Daar wil je echt niet zitten hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2012, 13:32  
Guali
Cool Novice

Guali's Avatar

Stats: M 28j 1m88 98kg -
Over Strong reading skills gesproken.. Hij nam aas mee VANUIT Thailand
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2012, 16:14  
newinthegame
Ripped Bodybuilder

newinthegame's Avatar

Stats: M 22j 1m91 116kg 15%
Citaat:
Origineel gepost door euphorea Bekijk Post
Heb er geen sportschool gezien dus aas zul je er ook niet zo gemakkelijk kunnen krijgen gok ik.
heb je niet goed gekeken, dat grote hotel wat verder de heuvel op, 2km van het strand.. Wel 10euro/dag 35/weekly
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2012, 16:17  
Big T
Humongous Ruler

Big T's Avatar

Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Maar dat gebeurt niet waarom zou dat gebeuren.
Drugs zijn nog altijd geen medicijnen hoor.
Ken zat mensen die gewoon alles in de koffer steken zelfs vanuit china.
Straffen voor AAS smokkel zijn ws veel lager dan voor hard drugs (ook vanwege de kleinere hoeveelheden / eigen gebruik), maar ik zou toch maar eens checken wat nu juist het risico is dat je neemt qua boete of misschien celstraf. Als je ooit het programma "Locked Up Abroad" hebt gezien begrijp je wel waarom.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2012, 16:19  
2strong
Cool Novice

Stats: M 42j 1m87 86kg 10%
heb enkele jaren geleden in barcelona wat apotheken afgelopen,de meeste weigerden een enkeling gaf dan weer zonder probs 24 doosjes ventolase(clen)na wat geloop vind je vast wat test.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2012, 16:41  
Colossalx
Advanced Bodybuilder

Colossalx's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Big T Bekijk Post
Straffen voor AAS smokkel zijn ws veel lager dan voor hard drugs (ook vanwege de kleinere hoeveelheden / eigen gebruik), maar ik zou toch maar eens checken wat nu juist het risico is dat je neemt qua boete of misschien celstraf. Als je ooit het programma "Locked Up Abroad" hebt gezien begrijp je wel waarom.
Ik ken ze allemaal gruwelijk programma .
Ja ik heb er al wat over opgezocht en ik weet dat je invoert naar de UK daar mag je voor eigen gebruik gewoon invoeren. Kan het voor Belgie niet goed vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2012, 22:07  
ozgur
Advanced Bodybuilder

ozgur's Avatar

Stats: M 35j
Als jij je euros showt in een spaanse apo, echt wel dat je de gear krijgt.
Je moet gewoon durven te vragen, weet je het gelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2012, 04:17  
Qxx
Advanced Bodybuilder

Qxx's Avatar

Stats: M 1m84 95kg 9%
Hmm, ik ga naar Bulgarije met de camper en ik kan wel wat clen/test meenemen voor ge´nteresseerden, maar hoe zit dat met controle? Kan iemand me wat meer vertellen?

Q

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 05:17 ----------

Hmm, ik ga naar Bulgarije met de camper en ik kan wel wat clen/test meenemen voor ge´nteresseerden, maar hoe zit dat met controle? Kan iemand me wat meer vertellen?

Q
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2012, 07:28  
juic3
Dutch Bodybuilder

Stats: M 1m79 94kg 12%
controle? als je een controle krijgt door de nederlandse marechaussee en ze vinden het dan ben je de klos als je 2 pakjes mee hebt en zegt dat het voor eigen gebruik is dan zal het allemaal wel meevallen maar als jij voor een half forum gaat inslaan..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 760 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties