Fitness Seller

ana+clen of winny+clen??

Bezoekers in dit topic

eiland

Novice
Lid sinds
21 mrt 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Beste allemaal,

even een kort training's verleden verhaaltje: train nu ongeveer 6 jaar waarvan 3 serieus.
Ben 1,77 lang, weeg tussen de 85 en 87 met een vet percentage van rond de 15%

van de winter zat ik op 21% en het is al aardig naar beneden maar wil voor de zomer nog paar procent er af.

wat is jullie mening als ik vraag ana+clen of winny+clen?? het gaat puur om cutte;)
 
Winny en Clen of Winny en T3.. geen anavar.. Met winny kom je veel droger te staan..

Bijv:
Week 1-6: Winny op 50 mg/d
Week 1-6 Clen (2 dagen on/off OF 2 weken on/off)
Week 1-6 T3.
Week 7-8 Nakuur? Zelf weten.. Nolva 2 weekjes op 20 mg/d is een optie.. meningen zijn er echter sterk over verdeeld..
 
zou voor anavar gaan mate zeker als je wilt cutte;)
+anavar is minder schadelijk :)
 
t3 tijdens eerste kuur verstandig?
 
Winny als je het dan toch bij orals wil houden.
Vind anavar alleen goed in combo en bovendien kost het meer en moet je meer pakken :).
 
welke combo dan?
 
20+ mag je adviezen geven over ass staat in forumregels......
 
Waarom niet t3 tijdens je eerste kuur..? Je wilt notabene clen pakken, das in mijn ogen een veel heftiger middel dan t3.. Daarnaast moet je opletten met je on/off dagen ivm halfwaardetijd..

Ik zou dus, omdat 't juist je eerste kuur is geen clen nemen maar t3 pakken. Zoals ik al eerder zei, doe 't gewoon zo:

Week 1-6: Winny op 50 mg/d
Week 1-6: T3, opbouwen en goed opbouwen naar 12,5 ug
Week 7-8: Eventueel nakuren met Nolvadex op 20 mg/d

Je zou ook nog eventueel stackers kunnen vreten in week 7 en 8 om je schildkliertje een boost te geven..

succes!
 
Anavar zou ik alleen stacken met test, maar dan nog zou ik waarschijnlijk eerder voor winny/dianabol gaan.


Ik snap niet waarom je niet gewoon gaat voor een beter dieet/cardio naar boven schroeft.

Is echt kansloos om t3/clen te pakken om je fouten in je dieet te compenseren. Om het uiterste uit de kan te halen tot daar aan toe maar als je nu op 15% zit heb je nog zat ruimte om gewoon je dieet aan te passen en daarbij een winny (al is test 10x beter).
 
20+ mag je adviezen geven over ass staat in forumregels......

heb het letterlijk gekopieerd uit de regels maar goed, jij weet natuurlijk door je lange activiteit natuurlijk hoe het hier werkt.
 
Als KeutelForce de persoon is van z'n avatar kun je heel wat leren van 'm denk ik zo.. Maar iets in me zegt dat dat helaas niet zo is.. :D
 
Momenteel zelf met een cut cycle bezig op anavar icm clen. Werkt als een tiet. Afgezien van tremor en wat kramp 0 sides. Wel snel buiten adem bij krachttraining door de clen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe ziet die cycle eruit bro.. tell me more :D En hoe zit je met je voeding en trainingsschema? ;)
 
Ja ben ook benieuwd
 
Hoe ziet die cycle eruit bro.. tell me more :D En hoe zit je met je voeding en trainingsschema? ;)

Simpel ..

6 weken ana 70mg ed ( ochtend 20, middag 30, avond 20 ) waarbij de 30 overigens varieert adhv wanneer ik train ( meestal eind vd middag )

4 weken clen waarbij ik begin op 80mg ed ( 1x in de ochtend ) en 40mh omhoog ga als de tremor en kramp stabiliseren / afnemen - eindigend met 40mg per dag minder tegen het einde ( afhankelijk op welke max doisis ik geindigd ben ) 240mg is de max die ik gepakt heb. clen gestart 1 week na de ana.

voedingsschema nix bijzonders gebaseerd op de macros zoals je hier veel op het forum aantreft voor cutting cycles - in dit geval hoog eiwit, laag carbs en tevens laag vet - waarbij ik moet zeggen dat ik probeer een regulier voedingspatroon aan te houden ( ontbijt, lunch, diner ) itt to velen die tot 8x per dag eten en heb mijn dagelijkse maaltijden zo ingeregeld dat ik 250kcal onder onderhoud nuttig.

5x per week kracht ( nu gereduceerd tot 3 oefeningen 5x10 voor de grote spiergroepen en 2 voor de kleine - vanwege ademnood door de clen - op de dagen dat ik ze train : split schema dus ) gevolgd door 45m cardio en 2 dagen buiten lopen 5 - 7 km.

Zoiets ? :D
 
Laatst bewerkt:
Simpel ..

6 weken ana 70mg ed ( ochtend 20, middag 30, avond 20 ) waarbij de 30 overigens varieert adhv wanneer ik train ( meestal eind vd middag )

4 weken clen waarbij ik begin op 80mg ed ( 1x in de ochtend ) en 40mh omhoog ga als de tremor en kramp stabiliseren / afnemen - eindigend met 40mg per dag minder tegen het einde ( afhankelijk op welke max doisis ik geindigd ben ) 240mg is de max die ik gepakt heb.

voedingsschema nix bijzonders gebaseerd op de macros zoals je hier veel op het forum aantreft voor cutting cycles - in dit geval hoog eiwit, laag carbs en tevens laag vet - waarbij ik moet zeggen dat ik probeer een regulier voedingspatroon aan te houden ( ontbijt, lunch, diner ) itt to velen die tot 8x per dag eten en heb mijn dagelijkse maaltijden zo ingeregeld dat ik 250kcal onder onderhoud nuttig.

5x per week kracht ( nu gereduceerd tot 3 oefeningen 5x10 voor de grote spiergroepen en 2 voor de kleine - vanwege ademnood door de clen - op de dagen dat ik ze train : split schema dus ) gevolgd door 45m cardio en 2 dagen buiten lopen 5 - 7 km.

Zoiets ? :D

Het zal wel werken, je moet je alleen afvragen of het ook zou werken zonder zware middelen zoals clen? Zat vrienden van mij draaien wedstrijden zonder ooit clen aan te raken. T3 hoor ik vaker om het proces wat te versnellen maar dan nog. In de cut zijn gezonde vetten trouwens erg belangrijk. Typisch bouw je je koolhydraten af en zorg je voor en goed % gezonde vetten tijdens de cut.

Ik wil ook geen anti-clen predik houden, sommigen gaan er gewoon nogal licht over... terwijl het echt wel een belastend goedje is voor je lichaam. Met een juist voedingsschema in combinatie met de gewone AAS kan je echt overal komen. Het compenseren met middelen om de eigen laksheid in te dekken is jammerlijk genoeg een trend die zich de laatste jaren meer en meer lijkt te manifesteren. Waar de 'goede' resultaten voor een random persoon op het internet worden beschouwd als een soort leidraad op vlak van doping, wat totaal verkeerd is.
 
Het zal wel werken, je moet je alleen afvragen of het ook zou werken zonder zware middelen zoals clen? Zat vrienden van mij draaien wedstrijden zonder ooit clen aan te raken. T3 hoor ik vaker om het proces wat te versnellen maar dan nog. In de cut zijn gezonde vetten trouwens erg belangrijk. Typisch bouw je je koolhydraten af en zorg je voor en goed % gezonde vetten tijdens de cut.

Ik wil ook geen anti-clen predik houden, sommigen gaan er gewoon nogal licht over... terwijl het echt wel een belastend goedje is voor je lichaam. Met een juist voedingsschema in combinatie met de gewone AAS kan je echt overal komen. Het compenseren met middelen om de eigen laksheid in te dekken is jammerlijk genoeg een trend die zich de laatste jaren meer en meer lijkt te manifesteren. Waar de 'goede' resultaten voor een random persoon op het internet worden beschouwd als een soort leidraad op vlak van doping, wat totaal verkeerd is.

Je hebt helemaal gelijk wat betreft clen. Mijn leverwaarden schoten door het dak door de clen de 1e keer dat ik het zonder ana gebruikte. Afgezien van de mogelijke hartkwalen die het teweeg kan brengen.

Overigens .. Aan goede vetzuren geen tekort .. Salades met walnoten .. #super ! Tevens cholesterol verlagend dus wellicht de effecten van de clen afvlakkend.
 
Simpel ..

6 weken ana 70mg ed ( ochtend 20, middag 30, avond 20 ) waarbij de 30 overigens varieert adhv wanneer ik train ( meestal eind vd middag )

4 weken clen waarbij ik begin op 80mg ed ( 1x in de ochtend ) en 40mh omhoog ga als de tremor en kramp stabiliseren / afnemen - eindigend met 40mg per dag minder tegen het einde ( afhankelijk op welke max doisis ik geindigd ben ) 240mg is de max die ik gepakt heb. clen gestart 1 week na de ana.

voedingsschema nix bijzonders gebaseerd op de macros zoals je hier veel op het forum aantreft voor cutting cycles - in dit geval hoog eiwit, laag carbs en tevens laag vet - waarbij ik moet zeggen dat ik probeer een regulier voedingspatroon aan te houden ( ontbijt, lunch, diner ) itt to velen die tot 8x per dag eten en heb mijn dagelijkse maaltijden zo ingeregeld dat ik 250kcal onder onderhoud nuttig.

5x per week kracht ( nu gereduceerd tot 3 oefeningen 5x10 voor de grote spiergroepen en 2 voor de kleine - vanwege ademnood door de clen - op de dagen dat ik ze train : split schema dus ) gevolgd door 45m cardio en 2 dagen buiten lopen 5 - 7 km.

Zoiets ? :D

Thx man! :)
 
Back
Naar boven