| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | ampullen breken
Ik ben vandaag lekker alleen op excursie geweest in belgie en heb 20 ampullen Oterop b12 injects meegenomen Maar hoe voorkom je dat als je die dingen breekt dat er dan geen piepkleine glassplintertjes in je injectievloeistof komen Groetjes van Bertus. |
| | |
| | #2 |
| DutchPhotoshopper | Re: ampullen breken
of er zit een breeklijntje op , dan is er niets aan de hand. Of je maakt met een mes/zaagje een kleine gleuf in het glas ( niet door ) waardoor hij makkelijk goed breekt zonderte brokkelen. |
| | |
| | #3 |
| Team XXL-Wabba Jr. Winner | Re: ampullen breken
Haha die B12 breekt ook bijna elke keer bij mij. |
| | |
| | #4 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: ampullen breken
ach gewoon breken die splinters zuig je echt niet op en je bent toch wel zo slim geweest om ook de spuiten mee te nemen he
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: ampullen breken
Er zitten wel 2 beige randjes op dus ik hoop maar dak straks geen splinters inspuit. nou ik wist niet zeker welke maat ik hebbe moest maar ik woon een 20 min van belgie En naalden kun je hier toch ook halen ? Welke maat raden jullie aan voor intramasculair?(werkt beter dan andere methoden?) Groete Bertus. |
| | |
| | #6 |
Verder nog iemand iets ?
|
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: ampullen breken
ik heb enkel ervaring met test ampullen, die kunnen soms verdomd hard zijn. beste manier vind ik: een handdoek dubbel vouwen, daartussen je ampul leggen, en zachtjes breken. lukte bij mij steeds goed. zonder handdoek, dus gewoon met de hand, had ik ook steeds splinters! maar geen paniek, zo'n splinter gaat heus niet door een naald hoor. edit: een keukenhanddoek hé! geen badhanddoek, die is te dik! |
| | |
| | #8 | |
| DutchPhotoshopper | Re: ampullen breken
Citaat:
Weet je wel waar je in je bil moet prikken | |
| | |
| | #9 |
gelukkig toch nog wa nuttige reacties,ik hoop het van die glas splinters Dan pak ik maar een theedoek denk ik ? Ik wil in me bovebeen zetten duss ? Ik had al wa geleze hoor in de aas sectie maaruu waar zet jij hem dan in je bil |
| | |
| | #10 |
| fap fap fap | Re: ampullen breken
B12 injects in de anabolen sectie? B12 injecteerde ik IM (in de spier dus) Op zo'n ampul staat er normaal een lijntje en een wit stipje, je moet de ampul afbreken met de witte stip weg van jou gedraaid Supplement Review: Vitamine B-12 - injecteerbaar en voor de injection spots: http://www.spotinjections.com/index3.htm (bil = glute) |
| | |
| | #11 |
Dat spotinjections is ideaal Super Ja ik was al meer b12 topics tegegekome hier vandaar. Welke maten spuitjes gebruikte jij dan voor b12 ? Laatst aangepast door Bertus bruut : za 9 aug 2008 om 02:29 Reden: iets vergete |
| | |
| | #12 |
| fap fap fap | Re: ampullen breken
0.5mm dikte x 60mm lengte
|
| | |
| | #13 |
Das wel lang ofnie doe ta pijjjjn ?
|
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: ampullen breken
|
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Subcutaan, insulinespuiten U100, 0,5ml met 0,33mm (29G)x 12,7mm naaldje Gewoon breken met het watje waar je de alcohol ook op doet voor ontsmetten. Stipje of lijntje naar je toe gericht en dan van je af duwen. Valt niet veel aan te verkloten.
| | #16 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: ampullen breken
mischien een ......ampullenvijltje kopen voor een paar dubbeltjes? tis maar een idee
|
| | |
| | #17 |
Hey Sopo,maar met wat voor naald zuig je het dan op ? Bedankt voor je reactie |
| | |
| | #18 |
| Massive Warrior | Re: ampullen breken
De kunst is niet hard knijpen maar ook niet te zacht, dan breken (alsof je een koekje in twee breekt) dus niet duwen/trekken.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #19 |
Zou ik met deze maat,mijn vloeistof kunnen opzuigen ? ik zelf die met zwarte dop 0,7 x 32, en die gaat er practisch helemaal in. (uit de b12 faq) |
| | |
| | #20 |
Oke maar moet ik voor die 20 ampulle ook 20 opzuignaalde kope ?
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| ampullen, breken |
| Topic opties | |
| |