Fitness Seller

Altijd nakuren bij orale steroïden?

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hoi,

Ik ben van plan binnenkort mijn eerste kuur te gaan starten maar krijg na rondvraag over nakuren verschillende antwoorden.

Is het verstandig om altijd na te kuren bij orale steroïden, ook bij de eerste keer of JUIST bij de eerste keer?

Het gaat om een 4 weken kuurtje van 100 tabletten.

Thanks

*EDIT: Sorry voor het niet vermelden van welke AAS, het gaat om Winstrol
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben van plan binnenkort mijn eerste kuur te gaan starten maar krijg na rondvraag over nakuren verschillende antwoorden.

Is het verstandig om altijd na te kuren bij orale steroïden, ook bij de eerste keer of JUIST bij de eerste keer?

Het gaat om een 4 weken kuurtje van 100 tabletten.

Thanks

Dianabol: ja, 4 weken nakuren
Winstrol: verschillen de meningen over, je kan voor de zekerheid 2 weken nakuren op 20mg nolva per dag

4 weken is overigens erg kort voor een kuur.
 
Als je jezelf gaat eenlezen dan weet je dat een ORAL kuur bestaat uit 6weken, bij dianabol zou ik 3weken nakuren op 20MG per dag. Winstrol gewoon hetzelfde.
 
Als je jezelf gaat eenlezen dan weet je dat een ORAL kuur bestaat uit 6weken, bij dianabol zou ik 3weken nakuren op 20MG per dag. Winstrol gewoon hetzelfde.
oral kuur ken ook prima 4of 5weken zijn;)
 
Volgens mij weet TS niet eens om welke oral aas het gaat:o
 
Nee, nooit nakuren voor een kuur van 4 weken. Het duurt altijd 4 weken voor aas je eigen productie volledig stil kan leggen. En dat is nog eens dosis afhankelijk dan.

Nakuren zal alleen maar voor meer bijwerkingen kunnen zorgen. Je lichaam kan met gemak dit zelf.
 
Hangt dit ook niet af hoeveel je per dag neemt van je gear ?
Of hoe lang je kuurt..
-Ken er zelf amper wat van, maar vind het wel een interessant topic!
 
Nee, nooit nakuren voor een kuur van 4 weken. Het duurt altijd 4 weken voor aas je eigen productie volledig stil kan leggen. En dat is nog eens dosis afhankelijk dan.

Nakuren zal alleen maar voor meer bijwerkingen kunnen zorgen. Je lichaam kan met gemak dit zelf.


You must be shitting me. Wtf dit nou voor advies?
Altijd nakuren!!
 
You must be shitting me. Wtf dit nou voor advies?
Altijd nakuren!!

Dit is een advies gebaseerd op de werking van aas, nakuren en je lichaam. Waar is jou advies op gebaseerd?
 
Nee, nooit nakuren voor een kuur van 4 weken. Het duurt altijd 4 weken voor aas je eigen productie volledig stil kan leggen. En dat is nog eens dosis afhankelijk dan.

Nakuren zal alleen maar voor meer bijwerkingen kunnen zorgen. Je lichaam kan met gemak dit zelf.

En dit raad je ook bij dbol aan?
"Er is na de kuur heel wat circulerend oestrogeen aanwezig, wat leidt tot langdurige negatieve feedback."
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol
 
Nee, nooit nakuren voor een kuur van 4 weken. Het duurt altijd 4 weken voor aas je eigen productie volledig stil kan leggen. En dat is nog eens dosis afhankelijk dan.

Nakuren zal alleen maar voor meer bijwerkingen kunnen zorgen. Je lichaam kan met gemak dit zelf.

Ook na 4 meken methyltren niet?
 
En dit raad je ook bij dbol aan?
"Er is na de kuur heel wat circulerend oestrogeen aanwezig, wat leidt tot langdurige negatieve feedback."
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol

Ok, zal er eens invliegen se. Hoe lang denk je dat die overmatige oestrogeen aanwezig blijft?
Is geen lange ester ofzo. Er is tijdens je kuur al heel wat circulerend oestrogeen aanwezig, is snel weg bij dianabol na de kuur.

1. Je eigen omzetting naar oestrogeen is al minder door vermindering van eigen productie.

2. Je eigen productie komt alleen plat te liggen na 4 weken of zeer hoge doseringen.

3. Zodra je stop met dianabol zal dit na 8u volledig uit je lichaam zijn. Oestrogeen wordt verwijderd en eigen productie gestimuleerd.

4. Nakuren is slechter soms dan de kuur zelf. Nolvadex is toxisch voor de cellen bv. En het blokkeren van oestrogeen op de receptor kan voor celschade, oogschade, gewrichtsschade en haaruitval zorgen. Dus alleen te gebruiken indien nodig. Voordelen wegen niet op tegen de nadelen van een korte kuur waar je lichaam snel van hersteld.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 00:21 ----------

Ook na 4 meken methyltren niet?

Hangt van de dosis af, maar gezien tren even androgeen is als DHT is het wel aan te raden. Dus zelfs in lage dosis aan te raden.
 
Laatst bewerkt:
hoe zit het dan met winstrol.... en waarom geeft TS niet aan watvoor stof hij wilt gebruiken?

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 10:29 ----------

Ok, zal er eens invliegen se. Hoe lang denk je dat die overmatige oestrogeen aanwezig blijft?
Is geen lange ester ofzo. Er is tijdens je kuur al heel wat circulerend oestrogeen aanwezig, is snel weg bij dianabol na de kuur.

1. Je eigen omzetting naar oestrogeen is al minder door vermindering van eigen productie.

2. Je eigen productie komt alleen plat te liggen na 4 weken of zeer hoge doseringen.

3. Zodra je stop met dianabol zal dit na 8u volledig uit je lichaam zijn. Oestrogeen wordt verwijderd en eigen productie gestimuleerd.

4. Nakuren is slechter soms dan de kuur zelf. Nolvadex is toxisch voor de cellen bv. En het blokkeren van oestrogeen op de receptor kan voor celschade, oogschade, gewrichtsschade en haaruitval zorgen. Dus alleen te gebruiken indien nodig. Voordelen wegen niet op tegen de nadelen van een korte kuur waar je lichaam snel van hersteld.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 00:21 ----------



Hangt van de dosis af, maar gezien tren even androgeen is als DHT is het wel aan te raden. Dus zelfs in lage dosis aan te raden.

..
 
Ik had sowieso al in gedachte om een nakuur te nemen als ik ooit 4 weken methyltren neem, jij bevestigd dat het ook het beste voor m'n lichaam is. Zit te denken aan 3mg per dag voor 4 weken dus. Je post in dit topic deed mij even twijfelen, vandaar mijn vraag.
 
Laatst bewerkt:
Een persoon die methyltren neemt snapt niets van aas. Die doet maar wat zonder nadenken. Cru gezegt, maar het is zo.

Trenbolone is in vrijwel welke dosis giftig voor je cellen. Je zou 10 keer de dosis test kunnen zetten en nog niet in de buurt van giftigheid komen. Voor de rest zijn de resultaten niet veel beter dan andere middelen.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 13:09 ----------

hoe zit het dan met winstrol.... en waarom geeft TS niet aan watvoor stof hij wilt gebruiken?

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 10:29 ----------



..

Winstrol is zeker geen nakuur nodig.
 
@Cools:

ok, kijk zelf vind ik het erg verwarrend om de volgende reden:
wat er dus wordt gezegd over winstrol, dat het niet of nauwelijks je axis onderdrukt. maar je hormoon huishouding is helemaal uit balans (....) waardoor je na winny kuur een overschot oestrogeen krijgt om zo je eigen test productie die iets lager valt dan normaal in de kuur weer op te starten. dit is een minimale dosis oestrogeen, maar iemand die gyno gevoelig is kan hier last van hebben dus reden 1 om na kuur te doen.

reden 2 is omdat je met winny je cholostrool gehalte hdl/ldl naar de knoppen helpt en nolvadex juist goed is voor je goede cholostrool. reden 2 dus...

reden 3: omdat je met winny dus een iets lagere test waarde hebt ga je catabool zijn en dus de gegainde spiermassa snel kan verliezen...

ik weet niet of de bovenstaande waar is of helemaal niet of gedeeltelijk. maar ik zou hier toch opheldering van willen hebben want dat welles nietes gedoe van mensen die 1 keer winny hebben gepakt en niet hebben nagekuurd is niet echt een proef om zo een lastige conclusie uit te trekken.

thnx ;)
 
Probleem is dat er veel gezegd wordt, maar niet alles waar is. Dat is internet.

Je hebt juist minder oestrogeen tijdens en na winny, waardoor herstel sneller gaat dan bij aromatiserende aas.

Oestrogeen is in verhouding met test meestal. Hoger test is meer omzetting naar oestrogeen. Nu winny aromatiseerd niet en onderdrukt eigen productie, met als gevolg minder oestrogeen.

Je gaat geen spiermassa verliezen vrijwel na winny kuur, zoals ik zei je lichaam hersteld zeer snel door de oestrogeen verlaging.


Lol, nolvadex goed cholesterol. En ja giftig voor je cellen. Beetje uit verhouding.
 
ok en de lage oestrogeen-hoge test verhouding gaat niet voor extra gyno kunnen zorgen omdat je oestrogeen lager is dan wat je normaal hebt en dus eigenlijk niet van een verhoogde oestrogeen level kan spreken na dat test aromatiseerd om zo de waardes van oestrogeen van een telaag niveau naar een normaal niveau te herstellen?

als dit gewoon klopt (wat jij uitlegt klinkt heel logisch ook) dan ga ik me ook gewoon niet meer in de welles nietes verhaal verdiepen. en ja de nolva verhaal heb je ook gelijk in ;)
 
Klopt, want het blijft in verhouding met test. Alleen aromatiserende middelen zorgen voor een oestrogeen overschot.
 
ok. thnx voor de uitleg en het klinkt ook best wel logisch hoor.
 
Back
Naar boven