XXL Nutrition

Advies gevraagd!!!

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid sinds
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Beste mensen,

het begin van de week heb ik ook al een topic ge-opend, dat is eigenlijk de inleiding voor deze topic.

Gelieve ff door te lezen;

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=56499

Nu heb ik gisteravond voor de 2e keer gezet. 3ml primo GS + 0,5ml test enth. GG, in de benen.
Dat ging gelukkig prima.
ik ben vroeg naar bed gegaan omdat ik vandaag wilde trainen.

Echter.....een paar uur later werd ik wakker, omdat ik weer ongecontroleerd aan het rillen was. Ik lag weer helemaal te shaken in mijn bed, ik kreeg weer hoge koorts, en mijn voeten deden gewoon pijn zo koud voelden ze aan.
Ik heb weer de hele nacht liggen ploeteren, ik kon mijn lichaam niet stil houden, had het bloedheet.
Ik ben rond een uur of 6 met pijn en moeite naar beneden gestrompeld, om een iboprufen te nemen. Dit scheelde wel iets. Na een paar uurtjes slapen werd ik weer wakker omdat mijn bed zeikenat was van het zweet.

Het is nu 10 uur, het gaan nu wel weer. Ik ben nog duizelig en heb wat hoofdpijn, maar de koorts is weg.

Jullie kunnen wel begrijpen hoe ik me voel, ik heb deze week nog geen fatsoenlijke training kunnen volgen, omdat die shizzle mijn gezondheid naar beneden knalt. Zwaar frustrerend, :( helemaal omdat ik niet gaat weten hoe het de komende weken gaat verlopen.

Nu mijn vraag aan jullie;

Wat is er in godsnaam aan de hand?
En wat moet ik doen?

Ik ben nu echt bang dat als ik woensdag weer zo'n heftige reactie krijg, een aantal uur na het zetten, de kuur maar be-eindig. Niet alleen omdat ik zo niet maximaal kan trainen, maar vooral met oogpunt op mijn gezondheid.
Want mijn lichaam is verre van blij met die shizzle. Normaal heb ik eens in het jaar een griepje of wat koorts, nu heb ik al twee keer in de week gruwelijke koorts gehad.

Graag jullie visie.
Alvast bedankt.
 
zet anders eens een wat kleinere hoeveelheid..bv 1ml test of 1ml primo en kijk dan eens hoe je daar op reageerd..
 
Heb ik ook wel eens gehad met een frontload.
Dus voor mij geen frontload meer, beter is het om gelijkmatiger te verdelen.
Daarna nooit meer last van gehad.
 
ik heb ff m'n research gedaan op dit forum en amerikaanse boards.

Schijnt nog weleens voor te komen die grieperige verschijnselen met temperatuursschommelingen, vooral met sustanon.

Maar nu is het de vraag.....gaat mijn lichaam er aan wennen, of moet ik deze kuur met iboprufen stacken en 2x in de week lakens verwisselen....
 
aha..jij bent t :D..

tja moeilijk verhaal..ik zou het zoals klaas zegt nog ff aanhouden, eventueel eod zetten deze week in kleinere doseringen!
en wat ik zei in het andere topic, die ibuprofen slikken..deze maken het een beetje dragelijk.

probeer ze eens afzonderlijk te zetten, dan weet je misschien ook aan welke gear het ligt! waarschijnlijk van de test. maar vind het beetje vreemd dat je zo heftig reageerd met deze dosering!

succes
 
Normaal gesproken zou je lichaam na een paar x prikken moeten wennen,bro.
 
Probeer gewoon eens 's ochtends te zetten. Dat kan vaak al een hoop schelen.
 
Loo zei:
ik heb ff m'n research gedaan op dit forum en amerikaanse boards.

Schijnt nog weleens voor te komen die grieperige verschijnselen met temperatuursschommelingen, vooral met sustanon.

Maar nu is het de vraag.....gaat mijn lichaam er aan wennen, of moet ik deze kuur met iboprufen stacken en 2x in de week lakens verwisselen....

Voor twee jaar geleden had ik ook een kuurtje primo en sustanon, ook de zelfde verschijnselen in het begin, maar zoals testo al zei, je lichaam zou er aan moeten wennen, dat was bij mij wel het geval.
 
ik kijk het nog ff een spuitje aan, maar ik kan wel 1 ding zeggen;

ik ben er ****ing ****ing ziek van! Die maten van mij zijn op dit moment aan het knallen in de sportschool, en ik zit een beetje te duizelen achter de computer.

op deze manier verlies ik meer kilo's dan dat ik win....:(
 
Kerel het lijkt erop alsof je lichaam uiterst fel reageert op lichaamsvreemde stoffen. Soort allergische reaktie dus... Zou de volgende prik minder moeten zijn.. klote kerel zoiets heb het ooit gehad met alleen sustanons zette ik 2ml sustanon en werdt ik gewoon een dag ziek..
 
is kwestie van wennen idd.

maar dat kan ook 5weken duren he.. zoals ik al heb meegemaakt

maar eens van die periode verlost, is het all u can eat- buffet!
 
Hey Loo hoe gaat ie ondertussen? Ben wel beetje nieuwsgierig ga namelijk binnenkort aan gelijkaardig kuurtje beginnen.

Ik hoop dat het al wat beter gaat kerel. Effe doorbijten nu en dan gaat alles hopelijk snel terug vanzelf...

Succes kerel
 
ja, is het inmiddels al n beetje opgehouden met je bloedneuzen etc.?

sterkte bro!
 
hij leeft nog kijk maar: Laatste Activiteit: Vandaag 09:42 en zijn laatste post was in het geile hanehok, dus de test zal al aardig ingekickt zijn :D :eyebrow:
 
Nu loopt ie gewoon z'n paal achterna en ziet ie ons niet meer staan:D
 
probeer anders de volgende keer geen test te zetten, want zoals hardgainers zei komt dit voornamelijk voor bij test.
 
kan het ook helpen 2 keer per week te prikken? bv woensadg en donderdag elke keer de helft en dan pas vanaf de derde week ofzo de hele zooi 1 maal per week te injecteren?en dan ipv frontload,een kickstart te doen met dianabol ofzo?
 
willlem zei:
is kwestie van wennen idd.

G21 zei:
..ik zou het zoals klaas zegt nog ff aanhouden

Testo zei:
Normaal gesproken zou je lichaam na een paar x prikken moeten wennen,bro.

hitman zei:
je lichaam zou er aan moeten wennen, dat was bij mij wel het geval.

hardgainers zei:
Zou de volgende prik minder moeten zijn..

woensdag was het weer tijd om te zetten. In eerste instantie wilde ik geen test meer zetten, omdat ik al een paar gruwelijke nachten achter de rug heb, maar op advies van vele anderen het nog 1 keertje aan te kijken, toch maar weer een halve ml test erbij gezet.

ik kon de klok er weer op gelijk zetten;
tegen de tijd dat ik naar bed ging begon ik het goed koud te krijgen, ik had mijn sokken al aangelaten omdat ik de vorige keer zo'n koude voeten had.
Ik begon weer ongecontroleerd te rillen en klappertanden. Na verloop van tijd begon ik hevige koorts te krijgen en net als voorgaande keren een zwaar verhoogde hartslag (ik schat +- 120). Net als de vorige twee keer was ik op een gegeven moment zo ziek dat ik gewoon begon te ijlen, ik dacht dat we met z'n 4en in bed lagen, en ik was aan het ruziemaken omdat ik niet wilde dat de anderen stiekem de iboprufen pakte die op mn nachtkasje lag. Jullie kunnen er om lachen, maar als je een keer echt ziek ben geweest begrijp je wat ik bedoel met "zo ziek zijn dat je moet ijlen".
Ik heb die nacht 3 iboprufen geslikt. Toen de koorts wat wegzakte begon ik ineens fors te zweten.

Deze ochtend heb ik stage-gelopen met pijn en moeite, daarna ben ik meteen weer met koorts het bed in gegaan. Ik heb net behoorlijk gezweet, en kan weer de lakens verschonen.

De koorts is nu weg maar ik ben nog steeds licht in mijn hoofd.

En daarnaast begin ik echt door te draaien, ik kan serieus wel huilen, ik ben er goed depri van. Ik had me zo verheugd op deze kuur, maar ik ben nu al meer als een week gruwelijk ziek en zwak, en wat gewicht kwijt. Ik heb in m'n hele leven nog nooit zullke koorts-aanvallen gehad als nu 3 x in een week.
Dit gun ik echt niemand.
Juist ik, die zo verstandig mogelijk wil kuren met minimale risico's, krijg zulke probelemen. En anderen spuiten zich helemaal vol met tren en weet ik veel wat, en hebben nergens last van.

Ik denk dat mijn lichaam gewoon extreem heftig reageert op (vermoedelijk) de test.

Ik ga zondag weer zetten, nu laat ik de test achterwege.
Ik ben eerlijk gezegd als de dood dat ik weer zo'n heftige reactie vertoon, ik vind het gewoon een beetje eng worden. Ik heb uberhaupt nooit koorts, en nu heb ik s'nachts het idee dat ik dik boven de 40 graden zit. Mijn naaste omgeving begint zich ook af te vragen wat er niet klopt...die systematische koorts.

Ik houd jullie nog wel op de hoogte.

ciao, Lorenzo
 
K*t om te horen bro..

volgens mij ben je allergisch voor een van de twee middelen...
probeer er achter te komen welke of stop er helemaal mee..neem wat rust en maak over een aantal weken een frisse start!
beterschap iig..

Rico
 
Als je er zwaar van gaat ijlen , zal dat ook kunnen komen door de hoge koorts.
Klinkt idd niet normaal , en heb zo erg nog nooit ervaren (wel eens koortig geweest maar dat ik ging ruzie maken in mijn nest met 4 anderen is niet zoals het hoort:D )
het is klote voor je als je denkt even lekker te gaan knallen en dat je dan dit krijgt.
 
Back
Naar boven