| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m85 78kg 15% Karma: ![]() | Advanced PCT vs. Nolvadex
(Hopelijk niet te veel discussie of dit in AAS thuishoort, anders verplaats ik het topic wel )Al weer een jaar geleden heb ik een epistane kuurtje gedaan. Dit was erg motiverend en bracht me weer een stapje hoger. Tijdens het nemen van de epistane (&Taurine + Whey) voelde ik me erg lekker, en waren er geen problemen. Na 4 weken begon ik aan de Advanced PCT, en dit spul vond ik niks. Voor mijn gevoel werden mijn testes(BALLEN) wat kleiner en gevoelig. Verder had deze PCT een rotgeur en voelde ik me gewoon niet goed bij het innemen hiervan. Over 2/3 weekjes wil ik misschien aan M-Drol beginnen, met als nakuur Nolvadex. Mijn vraag is nu of Nolvadex nu nog meer (slecht) effect zal hebben dan Advanced PCT? Of is dit niet te vergelijken? Ik ben ook benieuwd naar problemen omtrent Advanced PCT... Zijn er mensen die bijvoorbeeld ook bij Advanced PCT wat problemen hebben, en bij Nolvadex niet? Laatst aangepast door YOGI : wo 20 jan 2010 om 09:55 |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
Ik vind het twee producten die je slecht met elkaar kan vergelijken. Ook denk ik dat je gevoelige ballen, niet te verklaren zijn door gebruik van Advanced PCT/Epistane...daar zijn ze simpelweg te mild voor.
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: ![]() | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
Sowieso, dacht je met Advanced PCT weg te komen? Je moet geen appels met peren vergelijken he? Zorg dat je Nolva in je handen krijgt, of dat nou je pct wordt of om achter de hand te hebben. SERM PCT: Nolva of: OTC PCT: Reversitol + Lean Xtreme This should get you covered.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #4 |
Hij bedoelde meer dat hij wat problemen kreeg bij Advanced PCT...en of dat meer mensen hier last van hebben gehad. Bij Mdrol raad ik overigens gewoon een bescheiden nakuur met Nolva aan. (2 weken op 20mg per dag)
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #5 | |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
![]() Yep yep yep 20,20,10,10
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. | |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
m-drol is echt troep en de gains zijn waardeloos vergerleken epi als je slim bent pak je gewoon test e deca d-bol en laat je die andere zooi ligge zonde van je geld en die paar kg die je er mee pakt
__________________ Stats: Toon |
| | |
| | #7 |
Stats: 1m85 78kg 15% Karma: ![]() | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
Geen probleem . Ik neem met M-Drol sowieso Nolvadex, maar aangezien Advanced PCT niet lekker viel hoop ik op wat ervaringen van andere
|
| | |
| | #8 | |
Citaat:
En overigens vind ik Mdrol een prima tussenstap ...om vervolgens een Test-E kuurtje te doen of iets dergelijks.
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - | |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
Maat van me heeft na epi kuurtje nauwelijks nagekuurd. Duurde ongeveer 2 maanden voor het ding het weer deed. Van advanced PCT is sowieso maar de vraag in hoeverre die kruiden/overige extracten je natuurlijke test weer omhoog helpen.
|
| | |
| | #10 | ||
Citaat:
Imo heb je een aantal opties: -SERM pct: Nolva. -O(ver)T(he)C(ounter) pct: Reversitol + Lean Xtreme (en eventueel Nolva achter de hand). Verdere toelichting kan, op verzoek. ---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ---------- Probleem opgelost en ik vind het ook niet zo raar dat je niet goed gaat op Advanced PCT, je moet immers weer op de baseline komen en dat is makkelijker gezegd dan gedaan met zo'n simpel nakuurtje. En dat kan gepaard gaan met bijwerkingen.Citaat:
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. | ||
| | |
| | #12 | |
Citaat:
Epistane komt meer in de buurt van het "echte spul". Wat zeg ik, dit ís de real deal. Epistane levert trouwens ook droge gains.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. | |
| | |
| | #13 |
| op keto 4 weken -5 kg. Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() ![]() | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
hoort dit niet gewoon in suplementen thuis,deze wannabee roids?
__________________ Vragen mag,GEEN bron vragen svp |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
Epistane is geen prohormoon.
| | |
| | #15 |
Maar, het probleem zat hem in Advanced PCT vs. Nolvadex. Niet Epistane vs. Mdrol
| | |
| | #16 | |
Citaat:
| | |
| | #17 |
We kunnen het natuutrlijk ook over Mdrol vs. Epistane hebben..vind ik zelf ook interessant hehe. Had jij ook eens Mdrol geprobeerd, Pietje? Of enkel Epi? Zo ja, hoe waren jouw bevindingen?
| | |
| | #18 | |
Citaat:
![]() ---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ---------- Je leest trouwens best wel veel over bijwerkingen bij Mdrol. Ik persoonlijk denk dat Epistane een betere keuze is.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. Laatst aangepast door Pietje1983 : wo 20 jan 2010 om 13:50 | |
| | |
| | #19 |
Stats: 1m85 78kg 15% Karma: ![]() | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
Ik lees inderdaad ook nogal wat negatieve dingen over Mdrol. Epistane heb ik gebruikt en dit was leuk spul, maar ik hoop met Mdrol wat meer te bereiken. Sowieso ben ik niet van plan om grote hoeveelheden te gebruiken, dus de kans op horrorverhalen neemt daarmee ook wel af |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Advanced PCT vs. Nolvadex
Vraagje , Welke effect creeer je als je zowel nolva als advanced pct samenneemt? Heb je dan het "baat het niet, dan schaadt het niet effect" of ?
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| advanced, epistane, m-drol, pct |
| Topic opties | |
| |