| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | acne probleem tijdens kuur Zit nu in mijn zevende week Kuur zag er zo uit week 1-10 400 mg boldone week 1-8 200mg deca week 1-10 250 mg testo week 3-10 100 mg winstrol maar door problemen met een allergie heb ik de winstrol alleen in week 3 en 4 gezet en ben toen moeten stoppen omdat ik toen 2 weken cortisone heb moeten innemen en het samen wat te veel was. Nu heb ik sinds gisteren problemen met felle acne, ik heb daar nog nooit last van gehad en ben 26 jaar (wat laat voor jeugdpuistjes niet?) wat kan ik daar nu tegen doen, ik kan niet onder de zonnebank de eerste week, door die allergie die ik had. En ik moet vanaf volgende week terug met winstrol beginnen 3weken om de dag. Word het dan nog erger? Alvast bedankt voor de reacties, en ik weet dat het van het kuren komt en ben niet van plan om te stoppen, Dus gelieve tips , bv voeding aanpassen ofzo, of namen van zalfjes |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Uit ervaring weet ik ondertussen dat je er niks kunt aan doen! Het enige wat helpt is geduld. Ik heb van alle middeltjes gebruikt (op roa na), maar niks helpt. (zalfjes, medicatie, lotions, speciale zeep,...) Aangezien je kuur nog niet eens gedaan is, moet je de eerste weken geen verbetering verwachten. Meestal wordt het nog iets erger tijdens je nakuur. Vorig jaar heb ik het ook gehad net voor de zomer. Het begon toen ook op het einde van mijn kuur. Na een 2 à 3 tal maanden begon het te verbeteren. Nog eens 2 maanden later was alles weer weg. Ik zeg dit niet om je ongerust te maken, maar gewoon om je mijn ervaring te laten weten. Hopelijk is het bij jou sneller genezen! |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Ik heb gehoord dat vitamine b5 moet goed werken word ook wel panthotheen zuur genoemd. Gebruiken ze veel tegen acne, beste is poedervorm of creme en daar op je acne insmeren
__________________ I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this if y'all niggas dont wanna get shot y'all niggas better squat |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Winstrol om de dag? Depot? Verder: - Huid goed schoonhouden - Scrubben - Huid niet droog maken in een draaiende beweging (activeert talgproductie) - Biergistpillen - Vitamine B5 - Vitamine A - Talg regulerende facewash - Zonnebank - Peel-off maskertje - Genoeg water drinken - Vermijd verzadigde vetten hoop dat je er wat aan hebt |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | echinaforce van dr vogel heeft bij mij uitstekend geholpen niet alles ging weg maar wel een hele verbetering!!! kun je zo bij de drogist halen. greetz jand |
| | |