| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Mommy's little monster | Citaat:
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate | |
| | |
| | #42 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Citaat:
Niemand ziet het van zichzelf, aangezien iedereen 50x per dag in de spiegel kijkt tijdens de kuur. Sommige gasten houden alleen al 2kg vocht in hun gezicht vast, laat staan de rest van het lichaam En dan nog zeggen "nee valt eigenlijk wel mee dat vocht"
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. | |
| | |
| | #43 |
| Mommy's little monster | hehe en krijgen ze drie zoenen van een lekker mokkel, zie je de witte deuken op z'n wangen
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder | dan houd ik me smoel
__________________ Building more Strength more Mass Laatst aangepast door Predatorz : 9 May 2008 om 22:25. |
| | |
| | #45 |
| Freaky Bodybuilder | jij hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten |
| | |
| | #46 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
__________________ Stats: 1m77. 98,50 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 145 kg x 4. Deadlift: 225 kg. | |
| | |
| | #47 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
De enige manier om de kracht en massa te behouden is bridgen.
__________________ Stats: 1m77. 98,50 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 145 kg x 4. Deadlift: 225 kg. | |
| | |
| | #48 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #49 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Kan hij zelf niet antwoorden pubertje? Ik ben gewoon benieuwd naar het fysiek achter zijn naam. Zijn stats zijn namelijk een van de betere die je hier ziet rondzwerven. Aan de smiley kan je zien dat ik sarcastisch was, maarja ik neem het je niet kwalijk. Ga jij maar eerst eens trainen en vreten ipv in deze sectie rond te hangen, dit is geen sectie voor mannetjes die net haren op de lul krijgen, mojo jojo. Laatst aangepast door Gift from God : 10 May 2008 om 01:36. |
| | |
| | #50 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Onmogelijk is ook niet waar. Als jij zeer strict blijft eten en trainen kan je zeer zeker je gewicht vasthouden. Misschien dat er 1-2 kilo vocht vanaf gaat maar that's it. Ik ben zelf na de 2 kuren die ik genomen heb helemaal niks afgevallen, dus het kan zeker. Maar bij veel gaat het na de kuur altijd vanzelf iets minder qua eten en trainen en daardoor val je uiteraard af. Als ik nu een 3 weken mn voeding en training op een laag pitje zet kan ik ervan opaan dat ik bijna 5kg afval. Dat is dan wel weer waar. Je moet echt super goed blijven eten en trainen, anders val je gigantisch hard terug. |
| | |
| | #51 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] | |
| | |
| | #52 | |
| | |
| | #53 | |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Citaat:
![]()
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler | |
| | |
| | #54 |
Karma Power: 2 | Hahaha, prachtige post hoor!
__________________ Stats: 1m77. 98,50 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 145 kg x 4. Deadlift: 225 kg. |
| | |
| | #55 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik heb ook wel een verhaal van iemand gelezen die deet standaard 2 kuurtjes per jaar al 4 jaar lang.. dan is dat wel 8 x 5 kg=40KG nou zo werkt dat dus niet, denk eerder een kilotje of 2 max per kuurtje dan praten we over 16 KG, nog knap!!!
__________________ Wegens beeindiging relatie, gratis af te halen leuke vent!! 41 jaar omgeving noorden. |
| | |
| | #56 |
| Mommy's little monster | Het houd op een gegeven moment ook op hoor.. Dan is het alleen nog maar gebruiken om op niveau te blijven, om of wat extra kwaliteit op te bouwen.
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |
| | #57 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Het lijkt mij idd makkelijker mogelijk om idd je gains vast te kunnen houden als je niet al te ver ( door de kuur ) boven je natuurlijke max zit. Ikzelf heb namelijk idd bij de eerste kuren ook ( jep ik was ook te vroeg begonnen | |
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Noord-Brabant Geslacht: M
Karma Power: 3 | Voor de gene die zich afvragen hoe jp79 er uitziet. Nou ik heb wel eens een foto van hem gezien en hij is dus echt en dan echt geen kleine jonge meer! Miss als je zoek tussen zijn post dat je het topic kan vinden waar zijn foto's staan. Geloof dat het een kuurlog was?!?! Iig, zelf heb ik het idee dat men te makkelijk denkt over kuren. Het is simpel weg niet MOGELIJK om met iedere kuur dat je neemt 10kg te gainen en ook nog eens alles te behouden. Na dat men een bepaald 'plateau' heeft bereikt gaat alles simpelweg moeilijker en hoef je zeker niet meer te verwachten dat je 10kg gaat winnen. Zo'n maandje of 6 na de kuur mag men al blij heel erg blij zijn met 5 kg vvm. Maar voor vele dan wel niet de meesten is dit niet het geval.
__________________ 180cm 87.6kg 16.2% PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS ETERNAL! |
| | |
| | #59 |
Karma Power: 1 | Ik ben misschien wel te vroeg begonnen. Maar ik had een ander doel dan sommige voor ogen...ik ga komend jaar wedstrijden doen dusja. Ik ben op het moment 1.79, 105kg bij 10%...en als je dit op je 21e wilt bereiken dan moet je wel relatief vroeg beginnen met kuren. Ik ben bijna 4 jaar geleden begonnen met 59kg....natural heb ik toen tot 86kg gebulkt, toen heb ik mijn eerste kuur gepakt om al mijn gewonnen massa te behouden (en nog meer op te bouwen) en droger te worden. En verder heb ik echt niks nodig om alles vast te houden....ik ga never nooit bridgen, ben pas 21 en ben nu 3 weken bezig met de derde kuur. Ik hou ook na elke kuur minimaal 5-6 maanden rust. Qua kracht zal je idd wel wat terugvallen. De eerste oefening gaat nog wel, maar bij de 2e, 3e en evt 4e ben je veel minder sterk dan je tijdens de kuur was. Bij mij althans. |
| | |
| | #60 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Ikzelf had wel de moeite om op 103 te blijven zonder onderhoud ,.... maar dat kan ook aan mijn natuurlijke genen liggen ,... | |
| | |