Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 9 May 2008, 21:53   #41
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 28
Geslacht: M
Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Predatorz Bekijk Post
de kwaliteit van die shizzle word ook steeds slechter hoor ik?

iets van, vroeger was het allemaal nog puur dus kwam je veel meer aan.

nou word het allemaal in gare illegale keldertjes gemaakt en is het met een ander goedje gemengd voor winst.

vaker van gehoord?
Jup, kijk naar de huidige pro's....
Oud 9 May 2008, 21:58   #42
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
Plak eens 5 kilo gebakken kip aan je lichaam.. (dus vocht ontrokken), is dus pure spiermassa. En kijk dan eens hoe belachelijk veel 5kg VVM eigenlijk is.. Met andere woorden; er word erg overdreven..
sowieso rekent iedereen altijd een shitload aan vocht en vet mee.

Niemand ziet het van zichzelf, aangezien iedereen 50x per dag in de spiegel kijkt tijdens de kuur. Sommige gasten houden alleen al 2kg vocht in hun gezicht vast, laat staan de rest van het lichaam
En dan nog zeggen "nee valt eigenlijk wel mee dat vocht"
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:00   #43
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
hehe en krijgen ze drie zoenen van een lekker mokkel, zie je de witte deuken op z'n wangen
Oud 9 May 2008, 22:20   #44
Dutch Bodybuilder

Predatorz's Avatar

Karma Power: 2 Predatorz is gewoon erg aardigPredatorz is gewoon erg aardigPredatorz is gewoon erg aardigPredatorz is gewoon erg aardigPredatorz is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
dan houd ik me smoel

Laatst aangepast door Predatorz : 9 May 2008 om 22:25.
Predatorz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:24   #45
Freaky Bodybuilder
Elite Member

Infinity's Avatar

Infinity is herboren als heerser van het SamsaraInfinity is herboren als heerser van het SamsaraInfinity is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Infinity
jij hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten

MSN
most-muscular@hotmail.com
Infinity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:40   #46
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Bekijk Post
kon ik A maar zeggen dan had ik het tenminste aan mezelf te danken ,..... ik kwam een maandje of 2 na m'n kuur in het ziekenhuis terecht ,.... en sindsdien rustig aan moeten doen
Echter mag ik nu wel weer volle gang er tegenaan , maar heb ik gewoonweg geen tijd ,.... hopelijk snel weer ,........

B klopt idd !!!!
Pech voor jou en ik hoop dat je er snel weer hard tegenaan kan gaan.
Squats: 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 100 kg x 4.
Bent over row: 145 kg x 4.
Deadlift: 225 kg.
yourawatse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:46   #47
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Loo Bekijk Post
Inderdaad.

Ik ken echt werkelijk niemand die zijn shape behoudt na zijn kuur.
Tuurlijk zak je in gewicht omdat je tijdens je kuur vocht vasthoudt en na je kuur een tijdje rock bottom bent met je natuurlijke test-level, maar dan nog is het verrekte moeilijk om op natuurlijke wijze in die op onnatuurlijke wijze verkregen shape te blijven.
Zeer juist, het is onmogelijk om naturel op hetzelfde peil te blijven als toen je kuurde. Niet meer dan logisch trouwens, de extra toevoeging van testosteron heeft een immense invloed.
De enige manier om de kracht en massa te behouden is bridgen.
Oud 9 May 2008, 23:29   #48
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Moj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar Moj0 Stuur een bericht via Yahoo naar Moj0
Citaat:
Origineel gepost door Gift from God Bekijk Post
Onzin...je kan ook anoniem blijven door pics zonder je dikke kop te plaatsen.
zit je op mannne te geile ofzo als ze niet willen plaatsen heb er respect voor ! STFU
Moj0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 01:28   #49
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 Gift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allen
Kan hij zelf niet antwoorden pubertje? Ik ben gewoon benieuwd naar het fysiek achter zijn naam. Zijn stats zijn namelijk een van de betere die je hier ziet rondzwerven. Aan de smiley kan je zien dat ik sarcastisch was, maarja ik neem het je niet kwalijk. Ga jij maar eerst eens trainen en vreten ipv in deze sectie rond te hangen, dit is geen sectie voor mannetjes die net haren op de lul krijgen, mojo jojo.

Laatst aangepast door Gift from God : 10 May 2008 om 01:36.
Gift from God is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 01:33   #50
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Karma Power: 1 Gift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door yourawatse Bekijk Post
Zeer juist, het is onmogelijk om naturel op hetzelfde peil te blijven als toen je kuurde. Niet meer dan logisch trouwens, de extra toevoeging van testosteron heeft een immense invloed.
Onmogelijk is ook niet waar. Als jij zeer strict blijft eten en trainen kan je zeer zeker je gewicht vasthouden. Misschien dat er 1-2 kilo vocht vanaf gaat maar that's it. Ik ben zelf na de 2 kuren die ik genomen heb helemaal niks afgevallen, dus het kan zeker. Maar bij veel gaat het na de kuur altijd vanzelf iets minder qua eten en trainen en daardoor val je uiteraard af. Als ik nu een 3 weken mn voeding en training op een laag pitje zet kan ik ervan opaan dat ik bijna 5kg afval. Dat is dan wel weer waar. Je moet echt super goed blijven eten en trainen, anders val je gigantisch hard terug.
Oud 10 May 2008, 02:22   #51
Advanced Bodybuilder

aleyezonme's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 3 aleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Onmogelijk is ook niet waar. Als jij zeer strict blijft eten en trainen kan je zeer zeker je gewicht vasthouden. Misschien dat er 1-2 kilo vocht vanaf gaat maar that's it. Ik ben zelf na de 2 kuren die ik genomen heb helemaal niks afgevallen, dus het kan zeker. Maar bij veel gaat het na de kuur altijd vanzelf iets minder qua eten en trainen en daardoor val je uiteraard af. Als ik nu een 3 weken mn voeding en training op een laag pitje zet kan ik ervan opaan dat ik bijna 5kg afval. Dat is dan wel weer waar. Je moet echt super goed blijven eten en trainen, anders val je gigantisch hard terug.
het is niet omdat je ineens paar kg minder weegt dat het allemaal vvm is wat je kwijt gespeeld hebt... als ik ziek geweest ben verlies ik ook paar kg, meestal allemaal vocht en als ik dan paar dagen weer goed door eet weeg ik weer hetzelfde of soms meer dan voorheen...
[Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet]
aleyezonme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 06:30   #52
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Citaat:
Goed ik neem aan dat je, als je alles strikt blijft aanpakken, misschien wel je gewicht min of meer kan aanhouden, maar kracht verlies je onvermijdelijk. Ik neem 6 weken en bridge dan 4 weken aan een dosis van 250 mg test. Tijdens die bridging periode kan ik nipt mijn kracht aanhouden zoals ze was, als ik zou stoppen dan zou ik onverbiddelijk veel kracht verliezen.
Oud 10 May 2008, 06:39   #53
Zwalgertozer
Elite Member

Enzyme's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 34
Enzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door yourawatse Bekijk Post
Vraag me af of dat werkt...zo te zien niet.

Enzyme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 06:47   #54
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Enzyme Bekijk Post
Vraag me af of dat werkt...zo te zien niet.
Hahaha, prachtige post hoor!
Oud 10 May 2008, 06:58   #55
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Karma Power: 1 koolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zich
Ik heb ook wel een verhaal van iemand gelezen die deet standaard 2 kuurtjes per jaar al 4 jaar lang.. dan is dat wel 8 x 5 kg=40KG nou zo werkt dat dus niet, denk eerder een kilotje of 2 max per kuurtje dan praten we over 16 KG, nog knap!!!
Oud 10 May 2008, 08:40   #56
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door koolstofje Bekijk Post
Ik heb ook wel een verhaal van iemand gelezen die deet standaard 2 kuurtjes per jaar al 4 jaar lang.. dan is dat wel 8 x 5 kg=40KG nou zo werkt dat dus niet, denk eerder een kilotje of 2 max per kuurtje dan praten we over 16 KG, nog knap!!!
Het houd op een gegeven moment ook op hoor.. Dan is het alleen nog maar gebruiken om op niveau te blijven, om of wat extra kwaliteit op te bouwen.
Oud 10 May 2008, 08:48   #57
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Citaat:
Niet lullig bedoeld hoor , maar ben je dan misschien niet vroeg begonnen met kuren ,.... ofwel zat je misschien nog niet echt in de buurt van wat als naturel mogelijk was ?
Het lijkt mij idd makkelijker mogelijk om idd je gains vast te kunnen houden als je niet al te ver ( door de kuur ) boven je natuurlijke max zit.

Ikzelf heb namelijk idd bij de eerste kuren ook ( jep ik was ook te vroeg begonnen ) veel vast weten te houden , maar namate ik hoger in KG kwam was het eigelijk niet meer zonder "onderhoud" te doen ( de KG's echt vasthouden )
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 11:10   #58
Dutch Bodybuilder

stillbuilding's Avatar

Karma Power: 3 stillbuilding heeft een spectaculair aura over zichstillbuilding heeft een spectaculair aura over zichstillbuilding heeft een spectaculair aura over zich
Voor de gene die zich afvragen hoe jp79 er uitziet. Nou ik heb wel eens een foto van hem gezien en hij is dus echt en dan echt geen kleine jonge meer! Miss als je zoek tussen zijn post dat je het topic kan vinden waar zijn foto's staan. Geloof dat het een kuurlog was?!?!

Iig, zelf heb ik het idee dat men te makkelijk denkt over kuren. Het is simpel weg niet MOGELIJK om met iedere kuur dat je neemt 10kg te gainen en ook nog eens alles te behouden.
Na dat men een bepaald 'plateau' heeft bereikt gaat alles simpelweg moeilijker en hoef je zeker niet meer te verwachten dat je 10kg gaat winnen.
Zo'n maandje of 6 na de kuur mag men al blij heel erg blij zijn met 5 kg vvm. Maar voor vele dan wel niet de meesten is dit niet het geval.
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS ETERNAL!
stillbuilding is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 11:15   #59
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Ik ben misschien wel te vroeg begonnen. Maar ik had een ander doel dan sommige voor ogen...ik ga komend jaar wedstrijden doen dusja. Ik ben op het moment 1.79, 105kg bij 10%...en als je dit op je 21e wilt bereiken dan moet je wel relatief vroeg beginnen met kuren. Ik ben bijna 4 jaar geleden begonnen met 59kg....natural heb ik toen tot 86kg gebulkt, toen heb ik mijn eerste kuur gepakt om al mijn gewonnen massa te behouden (en nog meer op te bouwen) en droger te worden. En verder heb ik echt niks nodig om alles vast te houden....ik ga never nooit bridgen, ben pas 21 en ben nu 3 weken bezig met de derde kuur. Ik hou ook na elke kuur minimaal 5-6 maanden rust.

Qua kracht zal je idd wel wat terugvallen. De eerste oefening gaat nog wel, maar bij de 2e, 3e en evt 4e ben je veel minder sterk dan je tijdens de kuur was. Bij mij althans.
Oud 10 May 2008, 11:18   #60
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Citaat:
Ik ben misschien wel te vroeg begonnen. Maar ik had een ander doel dan sommige voor ogen...ik ga komend jaar wedstrijden doen dusja. Ik ben op het moment 1.79, 105kg bij 10%...en als je dit op je 21e wilt bereiken dan moet je wel relatief vroeg beginnen met kuren. Ik ben bijna 4 jaar geleden begonnen met 59kg....natural heb ik toen tot 86kg gebulkt, toen heb ik mijn eerste kuur gepakt om al mijn gewonnen massa te behouden (en nog meer op te bouwen) en droger te worden. En verder heb ik echt niks nodig om alles vast te houden....ik ga never nooit bridgen, ben pas 21 en ben nu 3 weken bezig met de derde kuur. Ik hou ook na elke kuur minimaal 5-6 maanden rust.

Qua kracht zal je idd wel wat terugvallen. De eerste oefening gaat nog wel, maar bij de 2e, 3e en evt 4e ben je veel minder sterk dan je tijdens de kuur was. Bij mij althans.
heey z'n stats netjes jongen ! iig veel suc6 op de wedstrijd dan !
Ikzelf had wel de moeite om op 103 te blijven zonder onderhoud ,.... maar dat kan ook aan mijn natuurlijke genen liggen ,...
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels