| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ws komt nu weer de reactie nee want ik wil anoniem blijven...en dat bedoel ik dus met onzin. Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van je gezien je stats. Gewoon plaatsen, en geen slappe smoes dat je anoniem wilt blijven |
| | |
| | #23 |
| DutchPhotoshopper | |
| | |
| | #24 | |
| Cool Novice | Citaat:
10kg overhouden na de kuur zou wel rocken lol
__________________ I grow more intense as I age. | |
| | |
| | #25 |
| Moderator | Wat een waardeloos topic hehehe!! TS kent alle leden van DBB kennelijk en komt tot de conclusie dat er ''enkelen'' tussen zitten.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder | Zeker een subjectieve stelling, want wat is een beest. En daarnaast moet je rekening houden met de somatypes, niet iedereen heeft de bouw om een hulk te worden. De ene is al veschrikkelijk groot met een gewicht van 80 kilo terwijl een ander met dit gewicht er plat uit ziet. En naast dit alles tijdens een kuur komen sommige zeker vele kilo's aan door de vet, vocht en adaptatie eiwitsyntheses, maar na een kuur zal je lichaam gewoon weer op je natuurlijke eiwitensynthese proces gaan lopen, waardoor je altijd een paar kilo's verliest. Dus kort om van de 10 kilo 4 kilo overhouden is best wel lekker. Heb je wel eens 4 kilo kipfile gezien is toch behoorlijk wat. greetz
__________________ De magie in een lekker RIJST-PROTEINEBAR klik voor het recept HIER Doe mij maar een groot patat moeilijk. Met halfvolle mayonaisen en koolhydraat arm ketchup. En een cola light |
| | |
| | #27 |
| Ripped Bodybuilder | ik denk dat de meeste "beesten" bezig zijn met trainen en voeding.. wellicht lezen ze hier ook wel, maar wat kan hun het nou schelen hoe jullie hun foto beoordelen? het is niet zozeer dat ze anoniem willen blijven, het is eerder dat jullie mening ze niet boeit, ze hebben wel betere dingen te doen.. hier allemaal 10en krijgen en op de wedstrijd 3e worden, daar hebben ze wat aan zeg..
__________________ eiwitpoeder regelt zn zaakjes goed Can't stop me now op naar de 100kg Log Live the life before you judge it! |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder | Je ziet hier ook vaak opmerkingen bij foto's van gasten uit het buitenland voorbij komen in de trent van "ik durf te wedden dat bijna niemand van dbb ook maar in de buurt komt bla bla" Ik durft te wedden dat die gasten die dat zeggen zich nog wel eens de pleurus zouden kunnen schrikken. Wat RvR al zegt, die zie je niet heel de dag posten in absurde topics. Kijk maar eens hoeveel members er zijn en wie daarvan er ook echt actief post....
__________________ 24 jaar / 1.83 / 90kg / 8,6 % bf (02.04.2008) Geen geouwetyfushoer, gewoon vreten. |
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #30 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE ________________ Start cut 101.2kg@18% 1.85m na 5weken 98.2kg @ 14.1% Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> | |
| | |
| | #31 |
| DutchPhotoshopper | Een jaar aan de HGH met afwissellend een AS kuur zal je wel wat helpen,.... maar nog verre geen Mister O hoor ,.... ga je een jaar lang "on" aan de test bvb ,... dan is dat op een gegeven moment niet meer dan "onderhoud" en zul je dus niet de terugval krijgen omdat je "on" blijft maar ook niet meer erg aanzetten |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder | de kwaliteit van die shizzle word ook steeds slechter hoor ik? iets van, vroeger was het allemaal nog puur dus kwam je veel meer aan. nou word het allemaal in gare illegale keldertjes gemaakt en is het met een ander goedje gemengd voor winst. vaker van gehoord?
__________________ Building more Strength more Mass |
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 2 | A: Velen geraken de motivatie kwijt na hun kuur, komen in een gat terecht en verwaarlozen hun voeding en training. Zo zijn ze snel weer veel gewonnen kilo's kwijt. B: Als je met een 'beest' bedoelt een Professionele bodybuilder zoals in de blaadjes dan moet je bedenken dat die NOOIT van de As afgaan, ze bridgen en daarenboven zijn hun dosissen enorm hoog. Voor de rest is alles uitgekiend tot in de perfectie, voeding, begeleiding, training enz.
__________________ Stats: 1m77. 98,50 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 145 kg x 4. Deadlift: 225 kg. |
| | |
| | #34 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Echter mag ik nu wel weer volle gang er tegenaan , maar heb ik gewoonweg geen tijd ,.... hopelijk snel weer ,........ B klopt idd !!!! | |
| | |
| | #35 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #36 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Veel beginners beseffen ook niet hoe moeilijk het is om "een beest" te blijven. Kom je van 70kg af en je bent door kuren 110kg geworden, dan moet je echt kei en keihard werken om je gains te behouden, anders ga je gewoon weer zakken in gewicht. Het is niet zo simpel van "ik kuur tot ik een beest ben en dan stop ik met kuren". Je moet blijven trainen en eten als een motherfucker, verzwakt je een tijdje door bijvoorbeeld een blessure of een persoonlijke omstandigheid, dan kelder je gewoon weer een stuk terug. Dat is het verrote van bodybuilding, met name als je kuurt, je kunt je topgewicht nooit vasthouden, je valt altijd terug. Je bent nog steeds groot, maar het voelt alsof je kleiner bent dan ooit te voren. Alsof je niks gewonnen hebt. Dus de neiging om weer te kuren is erg groot. It's one big mind fuck.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. |
| | |
| | #37 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ach, zijn zat beesten nog op dbb, niet iedereen heeft pics in zn gallery staan Naast dat zijn er ook zat naturel beesten hier.
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #38 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
1x in de week of 2 weken zelfs ,... 250mg test ,... kan al voldoende zijn voor onderhoud . Is mijn mening hoor | |
| | |
| | #39 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Citaat:
Ik ken echt werkelijk niemand die zijn shape behoudt na zijn kuur. Tuurlijk zak je in gewicht omdat je tijdens je kuur vocht vasthoudt en na je kuur een tijdje rock bottom bent met je natuurlijke test-level, maar dan nog is het verrekte moeilijk om op natuurlijke wijze in die op onnatuurlijke wijze verkregen shape te blijven.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. | |
| | |
| | #40 |
| Mommy's little monster | Plak eens 5 kilo gebakken kip aan je lichaam.. (dus vocht ontrokken), is dus pure spiermassa. En kijk dan eens hoe belachelijk veel 5kg VVM eigenlijk is.. Met andere woorden; er word erg overdreven..
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |