Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 9 May 2008, 15:40   #1
Dutch Bodybuilder

sjapendoedel's Avatar

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 3 sjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
5 kilo, 3 kilo zelfs 10 kilo...waarom geen beesten

beste dbb'ers,

ik heb een beetje rondgekeken in kuurlogjes en verder in de anabolen sectie. ik zie bij heel veel mensen die dan toch al wel wat kuurtjes achter de rug hebben, die volgens eigen zeggen zijn vruchten af heeft geworpen. ik lees allemaal 5 kilo, 8 kilo en soms zelfs 10 kilo aan winst.

en 4 kuurtjes met allemaal 5 kilo zou toch 20 kilo massa erbij moeten zijn. nou, geef mij 20 kilo droge massa en ik ben een beest.

toch zijn er geen beesten op dbb, iig niet veel(er zitten er zeker een paar tussen hoor).

natuurlijk weet ik dat er keihard geknokt moet worden voor elke gram spier, ook met anabolen. maar als die kuurtjes allemaal zo goed zijn als jullie zeggen zouden er meer beesten moeten zijn.

wie geeft mij hier een verklaring voor? word er veel overdreven? raaken de meeste alles kwijt, en word dat niet gemeld? zijn ze op een te laag gewicht begonnen?

nou....
sjapendoedel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:41   #2
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Vocht en vet.

Zo, slotje?

LOL @ DBB

Remember Lauw RiP 9-5-2008
"als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..."
Yzord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:42   #3
Ripped Bodybuilder
Strongman

ivosnivo's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 36
ivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar ivosnivo
Bekijk Galerij (5 foto's)
Ben ook benieuwd!
Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x
Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x
Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x
ivosnivo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:49   #4
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 26
porterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma King
Wat is een Beest.?

Klik op deze link:http://forum.dutchbodybuilding.com/f...schema-158145/

Wat doe ik nu.? Cardio en Deadliften tot 1 Juni
porterhouse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:53   #5
Dutch Bodybuilder

sjapendoedel's Avatar

Karma Power: 3 sjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijnsjapendoedel heeft veel om trots over te zijn
eclipse.....
Oud 9 May 2008, 15:55   #6
Dutch Bodybuilder

sjapendoedel's Avatar

@ yzord

ze praten allemaal over 4 kilo en ook nog droger dus lijkt me sterk dan he. iedereen heeft er zo'n goede verhalen over maar zie er niks van terug.

hoe komt dat....
Oud 9 May 2008, 16:00   #7
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Is idd waar ,maar denk dat de meeste "beesten" ook niet erg veel pics posten en gewoon lekker anoniem blijven of zelfs niet eens pics hebben ,.....

Voor mijzelf
ikzelf heb er helaas ook enkel pics van het begin vd laatste kuur opstaan die eindigde in 103kg @ 11.25 @ 1.85m = nog niet helemaal maar redelijk beest gehalte en nog wat foto's van na mijn terugval,.. ik wilde toen beginnen te trainen , maar helaas is het er toch nog niet van gekomen.

Ook zijn foto's af en toe redelijk vertekendend imo , want irl zijn sommige echt wel beesten terwijl ze er op de foto gewoon OK uit zien.
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:00   #8
Competitive Bodybuilder

Tjooky's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 15
Tjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
'beest' is natuurlijk een subjectieve benaming...

Voor mij is een beest ook iemand met 20% + vet die 120 kilo weegt

Daar zijn er wel een aantal van hier denk ik zo
vet (te vet)

En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor:

Bosje
"In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij"
Tjooky is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:01   #9
Cool Novice

Karma Power: 2 tremendes is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Yzord Bekijk Post
Vocht en vet.

Zo, slotje?
Hoezo? is interessant!
tremendes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:01   #10
DvO
Competitive Bodybuilder

DvO's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 15
DvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (14 foto's)
Word veel overdreven.
Veel hebben een terugval in de nakuur
sommige stoppen met trainen in de nakuur
Motivatie verdwijnt
DvO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:14   #11
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bij mij op de muaythaiclub lopen ook een paar juicers rond, ik durf er gelijk langs gaan staan en laat hun zich dan klein voelen (vooral rug en benen)

Bijhet bekijken van foto's van juicers dat ik denk vaak van nou, voor dat resultaat ga ik er niet mee beginnen

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:20   #12
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Citaat:
Origineel gepost door sjapendoedel Bekijk Post
@ yzord

ze praten allemaal over 4 kilo en ook nog droger dus lijkt me sterk dan he. iedereen heeft er zo'n goede verhalen over maar zie er niks van terug.

hoe komt dat....
Droger met test, deca of bold? Ik word er niet droger van hoor. En je wint er 8kg mee, verliest weer 4 of misschien 5 kg. Dat is normaal. Dus winst....3kg, dat keer 5 kuurtjes, kom je maar op 15kg en dan zijn er hier ecto's die beginnen met 65 a 70 kg, is een totaal 85kg. Zo, nu dan slotje?

LOL @ DBB

Oud 9 May 2008, 16:21   #13
Freaky Bodybuilder

hardcorebuilder's Avatar

Karma Power: 20
hardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realm
eeh hoe ging dat ook alweer...
op het internet ben je alles...
De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt.
De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje.

hardcorebuilder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:23   #14
Competitive Bodybuilder

Alien's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 8 Alien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Alien
ik kan er niet zo goed over oordelen, de pics van de members die hier gebruiken zijn beperkt
na 5weken 98.2kg @ 14.1%
Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D

<<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>>
Alien is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:54   #15
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
ach ik gebruik ook en ben echt geen beest en zal ik ook nooit worden;
ik win ook niet zo veel met een kuurtje blijvend als ik een kilo of drie over houd vind ik het goed;tja en die kilo's winst klinkt lekker he bij mij op de sportschool wil er eentje met hgh gaan beginnen en die is er vast van overtuigd dat ie er 10+ kilo mee gaat winnen tja ik heb hem al gewaarschuwd maar hij gelooft me niet.

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 17:00   #16
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Mooie stumpert als je denkt er 10kg mee te winnen. Zulke mensen zouden een verbod op het gebruik van die dingen moeten krijgen al is het alleen maar om hunzelf en hun portomonee te beschermen.

LOL @ DBB

Oud 9 May 2008, 17:24   #17
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 Gift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allen
Je kan best met een kuurtje 10kg droge spiermassa winnen. Denk aan HGH, Slin, (IGF) en de bijhorende AAS. Voor iemand die alleen nog AAS heeft gebruikt en dan opeens zon kuur gaat pakken, dan haal je echt wel 10kg spiermassa. Ikzelf heb ook beide kuurtjes minimaal 7kg droge spiermassa gewonnen. Ben nu bezig aan mn 3e en deze keer ga ik dat ook weer makkelijk halen. Ligt gewoon puur aan je aanleg, tijd dat je off bent, voeding en middelen die je gebruikt.

Maar de TS denkt er veel te makkelijk over...na 5 kuurtjes ben je geen IFBB Prof, en na 10 ook niet.
Gift from God is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 17:28   #18
Dutch Bodybuilder

Trickster's Avatar

Karma Power: 3 Trickster is een prachtig lichtbakenTrickster is een prachtig lichtbakenTrickster is een prachtig lichtbakenTrickster is een prachtig lichtbakenTrickster is een prachtig lichtbakenTrickster is een prachtig lichtbaken
Allereerst, "Beest" is een subjectieve benaming inderdaad. Wat voor de één een beest is, is voor de ander wat anders. Ik vind bijv mensen met +20% en 120kilo wel een boom van een kerel, maar geen beest omdat er geen definitie in zit.. logge massa..

En gewicht wil trouwens ook nix zeggen, gewicht is een richtlijn.
Ik ken gasten met 48cm armen enzo, 10% vet en ze ogen rond de 105kg.
Wegen maar 82-88kg!! minder als ik en toch stuk groter!
Ligt ook aan of je zware botten hebt, wat voor lichaamsbouw je hebt, hoelang je bent etc!

En ook nog eens wij houden bodybuilder fysieken voor ogen. Zoiets is gewoon niet haalbaar voor recreatief gebruikers en naturals. Zoiets vereist perfecte voeding,rust, sponsoring, goed spul en andere middelen. Dat is niet weggelegd voor iedereen.
Het is afhankelijk van zoveel verschillende factoren, zoiets kan je eigenlijk niet defineren..

STATS:
23jaar
1m78
94,5KG @ the moment
13%

BP: 5x 150kg
ICBP: 4x 120kg
Trickster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 17:35   #19
Ripped Bodybuilder
Elite Member

Leeftijd: 28
Karma Power: 14
jp79 is herboren in de Halfgod realmjp79 is herboren in de Halfgod realmjp79 is herboren in de Halfgod realmjp79 is herboren in de Halfgod realm
Denk ook wel dat een aantal "beesten" anoniem willen blijven. Dus geen pics. Maar je ziet idd weinig beesten hier voor bij komen maar ze zijn er echt wel hoor...

Test/Bold/Oxy/Dianabol

Stats:

187cm
118 kilo
8% BF
jp79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 17:37   #20
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 Gift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door jp79 Bekijk Post
Denk ook wel dat een aantal "beesten" anoniem willen blijven. Dus geen pics. Maar je ziet idd weinig beesten hier voor bij komen maar ze zijn er echt wel hoor...
Onzin...je kan ook anoniem blijven door pics zonder je dikke kop te plaatsen.
Gift from God is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels