| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | 5 kilo, 3 kilo zelfs 10 kilo...waarom geen beesten beste dbb'ers, ik heb een beetje rondgekeken in kuurlogjes en verder in de anabolen sectie. ik zie bij heel veel mensen die dan toch al wel wat kuurtjes achter de rug hebben, die volgens eigen zeggen zijn vruchten af heeft geworpen. ik lees allemaal 5 kilo, 8 kilo en soms zelfs 10 kilo aan winst. en 4 kuurtjes met allemaal 5 kilo zou toch 20 kilo massa erbij moeten zijn. nou, geef mij 20 kilo droge massa en ik ben een beest. toch zijn er geen beesten op dbb, iig niet veel(er zitten er zeker een paar tussen hoor). natuurlijk weet ik dat er keihard geknokt moet worden voor elke gram spier, ook met anabolen. maar als die kuurtjes allemaal zo goed zijn als jullie zeggen zouden er meer beesten moeten zijn. wie geeft mij hier een verklaring voor? word er veel overdreven? raaken de meeste alles kwijt, en word dat niet gemeld? zijn ze op een te laag gewicht begonnen? nou.... |
| | |
| | #2 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Vocht en vet. Zo, slotje?
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Ben ook benieuwd!
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Wat is een Beest.?
__________________ Op zoek naar een trainingschema.? Klik op deze link:http://forum.dutchbodybuilding.com/f...schema-158145/ Wat doe ik nu.? Cardio en Deadliften tot 1 Juni |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | eclipse..... |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | @ yzord ze praten allemaal over 4 kilo en ook nog droger dus lijkt me sterk dan he. iedereen heeft er zo'n goede verhalen over maar zie er niks van terug. hoe komt dat.... |
| | |
| | #7 |
| DutchPhotoshopper | Is idd waar ,maar denk dat de meeste "beesten" ook niet erg veel pics posten en gewoon lekker anoniem blijven of zelfs niet eens pics hebben ,..... Voor mijzelf ikzelf heb er helaas ook enkel pics van het begin vd laatste kuur opstaan die eindigde in 103kg @ 11.25 @ 1.85m = nog niet helemaal maar redelijk beest gehalte Ook zijn foto's af en toe redelijk vertekendend imo , want irl zijn sommige echt wel beesten terwijl ze er op de foto gewoon OK uit zien. |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder | 'beest' is natuurlijk een subjectieve benaming... Voor mij is een beest ook iemand met 20% + vet die 120 kilo weegt Daar zijn er wel een aantal van hier denk ik zo
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Word veel overdreven. Veel hebben een terugval in de nakuur sommige stoppen met trainen in de nakuur Motivatie verdwijnt |
| | |
| | #11 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bij mij op de muaythaiclub lopen ook een paar juicers rond, ik durf er gelijk langs gaan staan en laat hun zich dan klein voelen Bijhet bekijken van foto's van juicers dat ik denk vaak van nou, voor dat resultaat ga ik er niet mee beginnen
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #12 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Droger met test, deca of bold? Ik word er niet droger van hoor. En je wint er 8kg mee, verliest weer 4 of misschien 5 kg. Dat is normaal. Dus winst....3kg, dat keer 5 kuurtjes, kom je maar op 15kg en dan zijn er hier ecto's die beginnen met 65 a 70 kg, is een totaal 85kg. Zo, nu dan slotje?
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | eeh hoe ging dat ook alweer... op het internet ben je alles...
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | ik kan er niet zo goed over oordelen, de pics van de members die hier gebruiken zijn beperkt
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE ________________ Start cut 101.2kg@18% 1.85m na 5weken 98.2kg @ 14.1% Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| | |
| | #15 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ach ik gebruik ook en ben echt geen beest en zal ik ook nooit worden; ik win ook niet zo veel met een kuurtje blijvend als ik een kilo of drie over houd vind ik het goed;tja en die kilo's winst klinkt lekker he bij mij op de sportschool wil er eentje met hgh gaan beginnen en die is er vast van overtuigd dat ie er 10+ kilo mee gaat winnen tja ik heb hem al gewaarschuwd maar hij gelooft me niet.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #16 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Mooie stumpert als je denkt er 10kg mee te winnen. Zulke mensen zouden een verbod op het gebruik van die dingen moeten krijgen al is het alleen maar om hunzelf en hun portomonee te beschermen.
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Je kan best met een kuurtje 10kg droge spiermassa winnen. Denk aan HGH, Slin, (IGF) en de bijhorende AAS. Voor iemand die alleen nog AAS heeft gebruikt en dan opeens zon kuur gaat pakken, dan haal je echt wel 10kg spiermassa. Ikzelf heb ook beide kuurtjes minimaal 7kg droge spiermassa gewonnen. Ben nu bezig aan mn 3e en deze keer ga ik dat ook weer makkelijk halen. Ligt gewoon puur aan je aanleg, tijd dat je off bent, voeding en middelen die je gebruikt. Maar de TS denkt er veel te makkelijk over...na 5 kuurtjes ben je geen IFBB Prof, en na 10 ook niet. |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder | Allereerst, "Beest" is een subjectieve benaming inderdaad. Wat voor de één een beest is, is voor de ander wat anders. Ik vind bijv mensen met +20% en 120kilo wel een boom van een kerel, maar geen beest omdat er geen definitie in zit.. logge massa.. En gewicht wil trouwens ook nix zeggen, gewicht is een richtlijn. Ik ken gasten met 48cm armen enzo, 10% vet en ze ogen rond de 105kg. Wegen maar 82-88kg!! minder als ik en toch stuk groter! Ligt ook aan of je zware botten hebt, wat voor lichaamsbouw je hebt, hoelang je bent etc! En ook nog eens wij houden bodybuilder fysieken voor ogen. Zoiets is gewoon niet haalbaar voor recreatief gebruikers en naturals. Zoiets vereist perfecte voeding,rust, sponsoring, goed spul en andere middelen. Dat is niet weggelegd voor iedereen. Het is afhankelijk van zoveel verschillende factoren, zoiets kan je eigenlijk niet defineren..
__________________ "Niet zeiken, gewoon knallen!!" STATS: 23jaar 1m78 94,5KG @ the moment 13% BP: 5x 150kg ICBP: 4x 120kg |
| | |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Denk ook wel dat een aantal "beesten" anoniem willen blijven
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |