| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Porto Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m96 109kg - Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
Citaat:
Keisse zijn zaak is nog in behandeling, een de uitspraak er komt zal het wel wat anders zijn Je kan het aanvechten, maar de kosten daarvoor zijn veel duurder dan gewoon de boete te betalen(voor een amateur toch) en de kans is quasi noppes dat je het wint. | |
| | |
| | #42 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Porto Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m96 109kg - Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
Citaat:
Had ik gaan plassen had ik beide gehad | |
| | |
| | #43 |
| Competitive Powerlifter Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg > 50% Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
tis toch geen 1200 euro? of is belgié strenger? Maat van me kreeg 600 euro.. en schorsing voor een half jaar. Tweede vergrijp na een waarschuwing. Maarja, dat was ook powerliften..
__________________ Moving North of Vag Lid van Team Butzelaar. 19-12-09: 440 RAW totaal (150-100-190) 06-03-10: 437.5 RAW totaal (135-102.5-200) Next meet: Energym cup competitie (3 wedstrijden, 1e eind mei) Doelen 2010: 175-125-225, 525 totaal (RAW) |
| | |
| | #44 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m93 108kg - Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
bedankt voor de link sanca, ik snap egt niet hoe ze je kunnen schorsen voor producten die je gewoon in de winkel kunt kopen. Zij kunnen natuurlijk beweren dat jij wist dat de combinatie van deze 2 producten afwist en je ze daarvoor gebruikte. gewoon betalen zou ik zeggen. Wel erg spijtig dat je niet aan je wedstrijd gaat kunnen deelnemen |
| | |
| | #45 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
Citaat:
Ik heb de zaak ondertussen in beroep getrokken en een advocaat erop gezet, mn wedstrijd heb ik dus nog kunnen doen, nu afwachten op de afloop van het beroep, volgens mn advocaat zit een serieuze vermindering er dik in
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T | |
| | |
| | #46 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Stats: 1m78 90kg 23% Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
Die Sanca is na dit weekend en zijn super grote karmastatus kwijt en ook nog eens geroyeerd in zijn sport. Hoeveel kan een mens verwerken in 1 weekend? sterkte kerel |
| | |
| | #47 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m93 108kg - Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
Citaat:
| |
| | |
| | #48 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Sanca man dan kan je tenminste 2 jaar lang kuren zonder gezeik Alles heeft zijn voordelen. Maar vind het klote voor je. |
| | |
| | #49 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Ja, laat ze barsten.
|
| | |
| | #50 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: 4-methyl-2-hexanamine
hmmmm zal dat helpen die advocaat ...regels zijn regels lijkt me zo alleeen dat het in een legaal supje zit maakt het wel zuurder natuurlijk.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 4-methyl-2-hexanamine |
| Topic opties | |
| |