MuscleMeat

4 Dbol dan 4weken winstrol...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoneymelonie

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
21
Waardering
1
ben danny train al 2jaar 2a 3 dagen per week, ben vorige week met dbol oraal begonnen, 3mg per dag train nu ook 5 a 6 dagen per week...wil eerst 4 weken dbol pakken en daarna een week of 5 winstrol pakken.... zijn hier mensen bekend mee is dit gevaarlijk doordat het allemaal oraal is en dus zeer slecht is voor je lever.... reacties welkom!!:rolleyes:
 
wil grotere borst triceps en biceps crieeren, pak daaromk eerst dbol voor veel massa + vocht...daarom wil ik daarna winstrol pakken om het overtollig vocht af te drijven.dat is mijn reden waarom ik voor deze combinatie kies.en et is de eerste keer dat ik a.s. pak en daarom pak ik licht dus daarom oraal.:p
 
3mg.?

ik veronderstel dat je 30mg bedoelde...


Tjah wat valt hier op te zeggen.. succes met het opblazen...

Heb je ook een voedingsschema om die "borst, triceps en biceps beachmuscles" te laten groeien?
 
ben danny train al 2jaar 2a 3 dagen per week, ben vorige week met dbol oraal begonnen, 3mg per dag train nu ook 5 a 6 dagen per week...wil eerst 4 weken dbol pakken en daarna een week of 5 winstrol pakken.... zijn hier mensen bekend mee is dit gevaarlijk doordat het allemaal oraal is en dus zeer slecht is voor je lever.... reacties welkom!!:rolleyes:

Met 3mg schiet je geen reet mee op. Wel met 30mg. Of was het een typ fout?
Het is inderdaad heel slecht voor je lever, maar weet je wat ook slecht is? 2 a 3 dagen trainen met aas en tevens als je nog niet veel weet en aan de aas begint is helemaal slecht. Je kan beter minimaal 4 dagen trainen. 2 dagen trainen is voor mietjes.
Ik zou als ik jou was eerst veel lezen en zoeken op internet voordat ik zou beginnen aan de tabs. Maar jij bent al begonnen en weet geen raad, wtf? Maar even goed suc6 kerel.
 
ja inderdaad typ fout...
voedings schema ik eet de goede voeding
zal ik het zo zeggen let goed op me calorien eet om de twee uur 4boterhammen met pindakaas en rosbief en gewoon avond eten ,niet te veel vet en goeie eiwitten veel water dat is mijn geheim ;).
en drink na het trainen gewoon
een shake en trainings schema is normaal heej
anders werkt het niet je moet wel een goede cyclus hebben rust en pompe is heel belangrijk...mjaa dat werkt voor ieder1 anders het beste..
we zijn immers niet allemaal het zelfde..
 
train de laatste 3maande ook 5a 6dagen per week!!maar normaal gesproken 2 a 3dagen!! lezen makkers;)
moet wel he!!weet het wel maar mijn vraag is zijn er mensen die dit ook wel is hebben gedaan en wanneer begin je het verschil te zien dat soort dingen ik weet ook wel dat het na 2 weken ong gaat inklappe maar vraag of er mensen ervaring mee hebben!!:D
 
train de laatste 3maande ook 5a 6dagen per week!!maar normaal gesproken 2 a 3dagen!! lezen makkers;)
moet wel he!!weet het wel maar mijn vraag is zijn er mensen die dit ook wel is hebben gedaan en wanneer begin je het verschil te zien dat soort dingen ik weet ook wel dat het na 2 weken ong gaat inklappe maar vraag of er mensen ervaring mee hebben!!:D

Ik denk dat jij veel moet lezen ouwe makker.;)
Lees ook over aas met drugs, wat dat met je doet, want volgens mij ben je stoneymalonie. Lees dit goed, joints met aas gaat niet samen. Hou je kop erbij.
 
ohja, dianabol voor grotere biceps, triceps en borstspieren! ik d8 al; waar is dat dianabol toch goed voor... het doet helaas niets voor jouw benen; maar die train je wsch niet eens he? jeez!

OT: 9 weken orals... het zal vast kunnen (ik zou het zelf nooit doen!), mits je je verder een braaf mannetje bent.. dus geen alcohol, xtc, en andere ongein (medicijnen toevallig?)
veel plezier op het strand straks!
 
ja inderdaad typ fout...
voedings schema ik eet de goede voeding
zal ik het zo zeggen let goed op me calorien eet om de twee uur 4boterhammen met pindakaas en rosbief en gewoon avond eten ,niet te veel vet en goeie eiwitten veel water dat is mijn geheim ;).
en drink na het trainen gewoon
een shake en trainings schema is normaal heej
anders werkt het niet je moet wel een goede cyclus hebben rust en pompe is heel belangrijk...mjaa dat werkt voor ieder1 anders het beste..
we zijn immers niet allemaal het zelfde..



wow, monster dieet.
 
ik train alle spiergroepen.
maar doe die kuur om men borst omvang , biceps en tricept schouders wat meer te laten groeien.. maar train de rest ook wel hoor ;). hou niet van dat halve werk, stik breed en spille beentje is ok niks...
 
ik ben benieuwd hoe snel je gaat groeien. Maar idd kijk eerst even op het internet. Misschien word je er wat wijzer van. Ook zal ik vooral kijken naar je voeding. Volgens mij pak jij dat figuurlijk op met je boterham met pindakaas. (daar word je groot en sterk van)

Succes!
 
in theorie is het een goede combo.....wel een beetje toxisch

echter raad ik je aan om gewoon eerst een stazonololletje te pakken. kijken hoe je daar op gaat. en dan over een tijdje weer iets anders. dianabol is een zeer heftig anabool, beter dat je daar nog even mee wacht.

ik denk dat je niet op de hoogte bent van wat dianabol met je doet, als je b.v. gyno krijget, wat doe je dan?
 
ik was 7 dagen bezig met diana toen heeft een train maatje van me gezegt, may-b is het betr er 2 winstrol bij te pakken en dit dan een week of 7 a 8 vol te houden 20mg diana om 8uur en om 12uu 10mg diana met 20mg winstrol!!:rolleyes:
 
ik denk maar zo als ik bij verschijnselen krijg ga
ik gewoon naar de dokter en leg ik de situatie uit,
waar ik mee bezig ben mjaa.. dat zijn dingen waar ik me op dit moment niet
mee bezig hou...
 
good 4 you.

veel succes dan..
 
ik denk maar zo als ik bij verschijnselen krijg ga
ik gewoon naar de dokter en leg ik de situatie uit,
waar ik mee bezig ben mjaa.. dat zijn dingen waar ik me op dit moment niet
mee bezig hou...

ik lach jou uit


hahaha!


Je bent duidelijok nog niet klaar voor kuren als ik zo lees wat je weet van de stoffen die je inneemt, naar je voedingsschema kijk en de rest :o
 
ik denk maar zo als ik bij verschijnselen krijg ga
ik gewoon naar de dokter en leg ik de situatie uit,
waar ik mee bezig ben mjaa.. dat zijn dingen waar ik me op dit moment niet
mee bezig hou...

:no: :hamer:

'T zijn geen smarties kerel.
 
Anders bestel je toch gewoon ook vast een lever op internet na die 8 wkn dbol en winstrol :D

Mijn idee :

Maak je dbol kuurtje maar af , daar ben je toch al mee bezig ,... ga daarna lezen lezen en nog een lezen !
For starters
- dbol is een goede massa gainer , maar heeft de eigenschap om bij een niet goed dieet veel vet aan te zetten en vocht vast te houden ,... waarom , lezen !
- 6 dgn in de week is overkill , zal je meer slecht dan goed doen ! waarom , lezen !
- wat zijn je stats , niet lullig bedoeld , maar van je avatar zo te zien , kan er nog zat natuurlijk bij !! Hoe ? lezen !! ( kuren , pas bij behalen v natuurlijke max of er goed tegenaan !)

etc etc ,... zoals eerder gezegd is t geen speelgoed en zijn t zeker geen smarties !!
 
kerel met een gigantische plank voor zijn kop....op het forum van bodynet is hij dan ook gebanned....
 
Ik denk dat jij veel moet lezen ouwe makker.;)
Lees ook over aas met drugs, wat dat met je doet, want volgens mij ben je stoneymalonie. Lees dit goed, joints met aas gaat niet samen. Hou je kop erbij.



Grapjas maakt niks uit man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven