| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Citaat:
Zou zelf proberen wat Jamesss opperde. 375mg zou wel eens een goede voorzichte start kunnen zijn. Vraag me een beetje af of test waardes afhankelijk zijn van je eigen lichaams gewicht zoals bij bepaalde medicijnen het geval is. Zou een persoon van 70kg hetzelfde nodig hebben als iemand van 100kg..? | |
| | |
| | #42 |
| Prof Bodybuilder | 1000mg voor iemand die overweegt een eerste kuur te doen ? Denk dat dit een beetje veel van het goede is. Ikzou zelf eerder denken aan: week 1-8 200mg primobolan week 1-6 25mg dianabol nakuur metwat hcg Aan iemand zijn stats kun je ook nietafleiden of 250mg test veel of weinig is. in ieder geval succes
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #43 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Ik zou eerst eens naturel cutten, kan je heel veel uit leren en je hebt dan ook eens een goed zicht op je fysiek. Je kuur zal ook beter aanslaan. Als je echt groot wilt worden en het dus niet bij een paar kuurtjes zal blijven gewoon 500mg test e. |
| | |
| | #44 | |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Ik ben hier en daar een beetje aan het rondlezen, en dat vroeg ik me dus ook al af. Of een persoon van 70kg en 100 kg hetzelfde moet toe dienen of kan de persoon van 70 kg ook minder toe dienen voor het gewenste effect?? | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |