| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Dutch Bodybuilder | interresant artikel superspider...... |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Week 1 t/m 10 Test e 375mg per week Week 1 t/m 8 Deca 200 mg per week Week 1 t/m 3 Dboll 30 mg per dag.. Mijn eerste kuur, prima bevallen.. |
| | |
| | #23 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kijk, als je dan zoiets pakt als 1ste kuurtje vraag ik me toch af wat je zult moeten nemen om het 2de kuurtje (en de volgenden) effectief te laten zijn
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #24 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | 250 mg is genoeg voor je eerst kuur maar zou het dan wel 10 weken pakken je kan altijd na 4/6 weken de dosering verhogen. ik zou er nog wat winny tabs bij doen 30 40 mg perdag. grts |
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | ik wil zoiezo niet aan tabs beginnen, als ik dat zou doen zou ik wel winny zetten. maar wil het graag zo simpel mogelijk houden en ook zo weinig mogelijk. waarom 10 weken? de laatste weken gain je bij test meestal toch niet zoveel heb ik gelezen. ik heb zelfs gelezen dat na 8 weken je heel erg veel cortisol aan gaat maken. |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder | Ik zou toch die 10weken doen, omdat de ester van Test E gewoon pas vanaf ong. week 3 begint in te slaan.. Wk 1-10 Test E 250mg/ew Wk 12-15 Nolvadex 20mg/ed Probeer bovenstaande kuur eerst..licht maar toch wel voldoende als het je eerste as kuur is.. Grtz
__________________ Competitive Asshole |
| | |
| | #27 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
maar idd je kan ook gewoon 8 weken doen maar je begint pas in week 3 beetje wat te merken dus je knalt hem dan 5 weekies anders gewoon volle 7 8 weken | |
| | |
| | #28 | |
Karma Power: 7 | Citaat:
+1 dus | |
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder | :d
__________________ Competitive Asshole |
| | |
| | #30 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 49 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ dirk | |
| | |
| | #31 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Skydirk, als je geen competities doet zou je ook naturel kunnen blijven Maar laten we relalistisch blijven, met elk jaar, of na een hele lange pauze telkens een kuurtje van 250 test, zou je eventueel op 105% (geschat) op je maximaal genetisch haalbare fysiek kunnen komen. En daarvan ga ik zelfs nog uit dat je receptoren die test goed opnemen, is dat nl niet zo, gain je bijna geen reet op 250 test. Wil je nog meer en nog groter worden, zou je toch "vermoedlijk" wat meer test plus stacken plus slim plus gh etc moeten gaan nemen...helaas
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #32 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Interessante discussie. Heb toch een paar vragen 1. Hoeveel test maakt een normaal persoon aan? 2. Hoeveel gaat er verloren of word alles effectief door het lichaam gebruikt. Neem aan dat er wel het een en het ander afgebroken word voordat het op plaats van bestemming is. Dit vraag ik omdat stel dat er effectief 200mg opgenomen kan worden en men maakt 100mg (fictief weet er niet van daarom vraag ik het) aan dan zou dit betekenen dat je netto maar 100mg extra tot je beschikking hebt. Dan betaal je voor een beetje test een grote tol. Endocrine stelsel uit balans en een herstel periode. Dan lijkt het mij verstandig om iets meer te nemen alhoewel ik me wel echt voorstander kan noemen van hoe minder hoe beter. |
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | 500mg Test nemen...niet gaan lopen kloten met 250mg omdat je bang bent voor sides etc. Mijn eerste kuur was 500mg Test E en 40mg Winstrol tabs voor 4-5 weken. Was een super kuur en had 0,0 sides. Hesrtel ging ook erg snel. Je zult op 250mg wel bijkomen, maar optimale gains zul je niet behalen. Daarbij denk ik ook dat het verstandiger is om eerst te gaan cutten. Ik las toevallig ergens dat je iemand zat te flamen omdat die al wou gaan kuren, maar jou lichaam kan ook nog veel beter zonder kuur. Nu ga ik je niet tegenhouden, maar dan moet je je commentaar op anderen ook voor je houden. |
| | |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder | Als je graag laag wil doseren zou ik 375mg doen. Zit je toch onder de 500 en boven de 250. 250 vind ik zelf beetje te laag aangezien als je de ester ervan afhaalt je maar 180mg overhoud.
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. |
| | |
| | #35 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Ester ervan afhaalt..? Kan misschien een domme vraag zijn maar wat houd dat in? |
| | |
| | #36 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Hopelijk is dit duidelijk genoeg anders moet je die thread maar even doorlezen.
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. | |
| | |
| | #37 | |
Karma Power: 12 | Citaat:
| |
| | |
| | #38 |
| Freaky Bodybuilder | Of wat wat zal doen betwijfel ik zker maar afgezien daarvan is het natuurlijk de vraag dat als het wel wat doet of het dat waard is je eigen testprod. plat te gooien. |
| | |
| | #39 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | zou als eerste kuur 500test 200deca pakke als die 250 niks uithaald baal je naturlijk als een stekker en eben je je geld kwijt |
| | |
| | #40 |
| Freaky Bodybuilder | Moest ik een eerste kuur doen, ik ging zou 250mg om de 5 dagen zetten. Test begint nl te zakken na 5 dagen en zo krijg je ook geen 500mg per week binnen.
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |