| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | 250 mg test-e per week, effectief? hallo bb'ers ik ben mijzelf een beetje aan het inlezen over AS, ik zag in een voorgaan topic test-e 250mg als zijnde beginner kuur staan. een dergelijke kuur staat mij wel aan, lekker lage dosis. je moet toch ergens beginnen. ik heb altijd met het idee gelopen winstrol als eerste kuur te pakken, nu ben ik toch meer naar test aan het kijken. kan iemand mij vertellen of 250mg per week genoeg zou zijn om lekkere gains te maken. ook weet ik dat er een week of 12 voor staat, is het ook mogelijk om dit te verkorten naar b.v. 8 weken(8 weken spuiten, 2 weken tot nakuur en dan de nakuur er in). ik weeg 90kilo bij 1,90 op een procentje of 11. voorlopig blijf ik er nog vanaf, heb 5 maanden niet kunnen trainen ivm reizen. ik zit er wel heel erg serieus over na te denken als ik mijn oude niveau weer gepasseert ben. wie kan er wat over zeggen, er valt weinig te vinden op google over dit soort kuurtjes. |
| | |
| | #2 |
| VIP źžőrĐ™ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Als het echt je allereerste kuur is, dan zal 250mg test-E echt wel iets doen. Vooral als je nagaat dat een gemiddelde man rond de 50mg test per week aanmaakt.
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | Aangezien je stats vind ik 250 mg per week toch beetje aan de lage kant. Vind persoonlijk 500 mg per week beter passen. Dus kuur zou zoiets kunnen zijn. 1-10 500 mg test E 12-15 Nakuur met nolvadex. GR |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Stacken in jouw geval.... Kom maar met een voorstel, want inlezen kan geen kwaad |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: België Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 3 | vind 250 ew maar weinig en eerste kuurtje vind ik nog altijd het beste dus 500 zou ik toch wel als minimum nemen |
| | |
| | #6 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Ik heb zelf als eerste kuur dit gehad Wk 1-8 500mg Test-e PW Wk 1-5 30mg dianabol PD Wk 10-14 20mg Nolvadex PD en daar ging ik op als een teringlijer!! Zo aan je stats te zien kan jij zeker wel 500mg (2ml) Test hebben. Zoveel is het opzich niet, maar je gaat er zeker lekker op als eerste kuur! Als je zou willen zou je ook nog dit kunnen doen Wk 1-10 250mg Test-e Wk 1-8 200mg Deca Durabolin Wk 12-16 20mg nolvadex Deca korter laten lopen, omdat dit je eigen test aanmaak langer onderdrukt. En om ook nog even jouw andere vraag te beantwoorden, Test kan je wel 8 weken doen hoor. Greetz Animallegs
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad Ready to inject IGF-1, Test-E and Trenbolone-Ace Llounge & Animallegs => de reetridders van DBB |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | mischien een kickstart, eerste 2 weken, 1000 mg test-e p/w en daarna 8 weken 500 mg test-e p/w. Wat is effectiever 2x250 mg p/w (woensdag en zondag ofzo) of gewoon in 1 dag 500 mg p/w? |
| | |
| | #8 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
De bijwerkingen zijn bijn 250 mg, nagenoeg op 0, er zijn zels studies uitgevoerd op mensen met deze dosis, en waren uitmate positief. Gains waren bij sommige probanten rond 4-5 kilo in 12 weken, wat ik persoonlijk geen kattepis vind, als je er van uitgaat dat ik in de laatste 5 jaar hoogstens 1-2 kilo echte spiermassa hebt gegaind. winny, diana en weet ik wat voor orale troep allemaal zou ik geen eens overnadenken dat in mijn lichaam te stoppen, en de lever onnodig te belasten. De lever belasting bij bijvoorbeeld 250 mg testosteron, was zo goed als niks. Kuren met 500 of hoger, of stacken kan toch altijd nog of niet ?
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Maakt geen drol uit, 500 is mooi genoeg |
| | |
| | #10 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | Citaat:
maakt qua resultaat geen reet uit, zou voor 1x 500 gaan ivm stabielere bloedwaarden. Zou voor 500mg test gaan of 250mg + 200mg deca.
__________________ 1.77 95kg 13% | |
| | |
| | #11 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Hmm als je niet bang bent voor vocht, vind ik een dianabol-kickstart beter. Je komt enorm in kracht aan (als je het goed doet met voeding) en aangezien Test-e een lange ester heeft, volstaat 1 keer pw injecteren. Het is maar 2ml
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad Ready to inject IGF-1, Test-E and Trenbolone-Ace Llounge & Animallegs => de reetridders van DBB |
| | |
| | #12 |
| Monstrous Giant | op zn 19e
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Wel grappig dat in het ene topic iemand voor kloontje uitgemaakt wordt en wordt gezegd van man ga toch vreten en hier komt iemand info vragen over een kuur die 19 is... apart.... |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Het begint steeds vroeger tegenwoordig. niet de eigen Test piek kunnen afwachten maar gelijk alles naar de klote helpen.
__________________ Op zoek naar een trainingschema.? Klik op deze link:http://forum.dutchbodybuilding.com/f...schema-158145/ Wat doe ik nu.? Cardio en Deadliften tot 1 Juni |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Vindt 250 testosteron + 100 Deca al vet voor een eerste kuur op die jonge leeftijd.
__________________ Stats: 1m77. 98,50 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 145 kg x 4. Deadlift: 225 kg. |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | je kunt zeiken over iemand van 19 jaar, als ik de beslissing maak om echt verder te willen in de sport; huge te worden, zit er maar een ding op. je kunt groot worden en droog ook maar niet allebei, en dat wil ik wel. naturel is het een speeltuin, de grootste naturellen(waarover ook nog te twisten valt) vind ik veel te klein. ik weet welke prijs ik betaal bij AS gebruik. verder heb ik gezegd dat ik er voorlopig nog van af blijf, heb voor mijzelf een beetje de grens gelegd bij 100 kilo met zelfde bf of 45 armen zelfde bf. als ik aan AS begin(ik ben mijzelf nu alleen nog aan het orienteren) dan wil ik het zo verantwoord mogelijk doen; vandaar dat ik dus ook zit te kijken naar dergelijke kuren als boven omschreven, sides worden zo waarschijnlijk een stuk minder. ik ben van mening dat als je normale test 50mg per week is, en je dat ver 5 voudigd je al aardig wat zou moeten merken. mijn vraag was of er mensen ervaring mee hadden of mensen wat konden vertellen of het effectief is. geen gezeik over 19blablabla dus. p.s. leeftijd zegt niet alles, je fysiek zegt of jij er klaar voor bent(dat is mijn fysiek nu zeker nog niet, maar dat wil niet zeggen dat ik niks in de anabolen sectie mag posten toch). en rob jou fysiek is nou ook niet echt je van het, denk dat ik met mijn 19 jaar een stuk verder ben. |
| | |
| | #17 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
zoals ik al schreef sjaap, er zijn studies aan mensen gedaan met 250 mg test, .. groei was 4-5 kilo spiermassa, dus is wel degelijk effectief. Met een 2de kuur zal dit bij deze lage dosis dan wel niet meer lukken, maar dat is een ander verhaal. edit: wat ik daarmee wou zeggen, is dat je met een twee of drie 250mg test kuurtjes ook niet veel "huger" kan worden als een doorsnee natural die jaren lang zijn best heeft gedaan, de 2de kuur moet dan toch weer zwaarder worden, de 3de evtl nog meer enz... en dan zit je ook weer op het niveau van een hardcore juicer
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- Laatst aangepast door olddutch : 2 May 2008 om 09:57. | |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder | Test and steroids for endurance athletes - Cutting Edge Muscle Forums Dit is wel specifiek voor duursporters/atleten maar er wordt uitgelegd hoeveel een man gemiddeld aan test produceert en dat je niet heel hoog moet doseren etc. Natuurlijk liggen de doseringen iets hoger voor bodybuilders omdat ze zoveel mogelijk massa willen..toch een intressante post. Grtz
__________________ Competitive Asshole |
| | |
| | #19 | |
Karma Power: 26 | Oja vergeten te schrijven de Studie met Test E is gedaan door Bhasin et al. 1996 Heb net gelezen dat sommige probanten zelfs bij 300mg tusse 2kg en 10 kg aangekomen zijn. Had ik dus een beetje onderdreven met 4-5 kg Citaat:
![]() Dit is een mooi artikel (uittreksel) : Testosteron Enantat - das gro*e Steroidprofil
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | oke, hier heb ik wat aan. bedankt mannen........ |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |