MuscleMeat

Massale traingsdag bij Kneet?

Lijkt het je wat om een massale trainigsmiddag te organiseren


  • Totaal stemmers
    59

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Ik zat eens te denken, is het geen leuk idee om in samenwerking met Kneet in De Haag een massale traingsmiddag te organiseren?

Samen met al je buddies van DBB je helemaal uit de naad trainen en tussendoor wat gedachtes uitwisselen.

Is hier animo voor?
 
Sure lachen. Volgend jaar zomer, gaan we daarna BBQ-en ;)
 
Hehe, idd grote meeting houden. Maar de helft bij kneet komt toch al van het board of niet? :)
 
Ik train bij kneets in den haag dus ik vindt het best :D
 
Jonge, de aankomende XXL super mega hardcore turbo gym gaat die nichtengym van Kneets zwaar verpulveren! :D
 
Rob G zei:
Jonge, de aankomende XXL super mega hardcore turbo gym gaat die nichtengym van Kneets zwaar verpulveren! :D

:mad:

:shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :scared:

Ben je wel eens in Kneets geweest bro, dat is pas hardcore :D
 
Benchmarc heeft blijkbaar 3 accounts hier...:rolleyes:

Kunnen de mods daar niet even wat aan doen? :p
 
Kneet's is oke, maar niet geweldig imo.
Veel te druk zowiezo.
 
RichardV zei:
Kneet's is oke, maar niet geweldig imo.
Veel te druk zowiezo.

Dan een andere locatie, maar het idee om samen eens een lekkere trainingsessie te doen spreekt me wel aan!!
 
Peoples zei:
Dan een andere locatie, maar het idee om samen eens een lekkere trainingsessie te doen spreekt me wel aan!!


gym alkmaar bijvoorbeeld :p

maareh, ik denk dat al snel veel te druk is dan, als er ff 30 man extra komt trainen.
wel gezellig, alleen je staat allemaal op elkaar te wachten.
ff lekker benen trainen is er dan niet bij, of je moet 8 squatrekken hbben :D
 
Ik ben niet echt en zou daar alleen maar door de mand vallen.
 
In het weekend is het niet zo druk, neem aan dat een meeting toch plaatsvind in het weekend.

's avonds is het wel druk, maar daar hebben wel meer gyms last van. Om een uurtje of 5 kan ik altijd prima uit de voeten.
 
Ik mis btw de optie 'ik heb geen geld'
 
Mark NL zei:
gym alkmaar bijvoorbeeld :p
maareh, ik denk dat al snel veel te druk is dan, als er ff 30 man extra komt trainen.
wel gezellig, alleen je staat allemaal op elkaar te wachten.
ff lekker benen trainen is er dan niet bij, of je moet 8 squatrekken hbben :D

Op zaterdag/zondag ochtend valt het wel mee bij kneets :D

Maar je gaat toch niet met 30 man in een rijtje staan wachten om bv te squaten bro...... :cool:
 
Dani zei:
Ik mis btw de optie 'ik heb geen geld'

is mij iets ontgaan?

Hebben ze tegenwoordig al bij de sportscholen bij ieder apparaat een automaat staan waar je muntjes in moet doen dan? :rolleyes:

maar ff serieus hoe bedoel je dat?
 
Haha hoe zie jij het dan? We stormen met zijn allen binnen en gaan gewoon de beest uithangen?

Er staat een vergoeding tegenover. Je zal daar zeker rekening mee moeten houden als je de gym voor een zaterdag wilt afhuren.

Misschien in natura?
 
eduardjanssen zei:
Haha hoe zie jij het dan? We stormen met zijn allen binnen en gaan gewoon de beest uithangen?
Er staat een vergoeding tegenover. Je zal daar zeker rekening mee moeten houden als je de gym voor een zaterdag wilt afhuren.
Misschien in natura?

Das was wel de bedoeling jah :o

Daar kunnen we altijd wel over praten denk ik, maar we lopen op de zaken vooruit mensen, eerst animo dan gaat Peoples wat regelen!
 
Back
Naar boven