AndroidHealthClinic

Fiets Gestolen**** Voor De ***8ste Keer

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
2213HQ4ELEMAAL 3 TERING lijp:mad: :mad: :mad:
GVD VOOR DE 8STE KEER IN 4 MAANDEN
4 ****ING MAANDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WORD HET ZAT ECHT SPUUGZAT:mad:
2 SLOTEN EROMHEEN en vast gemaakt aan een paal
NOG STEEDS HEEFT het geen effect
**** IT
morgen de eerste beste fiets die ik te pakken kan krijgen gaat mee
 
hahahah ik ben er nog maar 6 kwijt....maar leukste is die laatste zin van jou, jij zorgt ervoor dat je eigen fiets weer gejat gaat worden...
 
Nice :thumbs: en jij wilt bij de politie :D

Maar serieus, 'tis echt ****ed up idd :(
Gelukkig "maar" 1 keer gehad dat 'ie gejat was.
 
Je moet gewoon een oude krak studenten fiets nemen. Die is niet de moeite waard om te stelen. :)
 
wil je voortaan je caps ff uitlaten of de shift toetsen niet ingedrukt houden? Dank u!
 
pfff meer als honderden euros naar de kloten in totaal
en nee niet een of twee keer
8 keer in zo een korte periode:mad:
 
gewoon verzekeren en als ie niet gejat wordt gewoon in de schuur zetten en zeggen dat ie is gejat!
 
Mo je woont ook in schilderswijk ..als ik daar woonde zou ik samen met mijn fiets slapen en douchen! Ik zou hem nooit alleen laten. Waarom ga je niet gewoon met het openbaar vervoer? Het is wel duurder, maar als je fiets steeds gejat wordt toch weer niet.
 
Corazon zei:
Mo je woont ook in schilderswijk ..als ik daar woonde zou ik samen met mijn fiets slapen en douchen! Ik zou hem nooit alleen laten. Waarom ga je niet gewoon met het openbaar vervoer? Het is wel duurder, maar als je fiets steeds gejat wordt toch weer niet.
dat is het niet
het was na training notabene
én die ligt niet in schilderswijk!!
 
spiertje16 zei:
dit klopt niet?
waar woon jij?
Brabant he :) Buiten de stad. In m'n hele leven nog nooit een fiets kwijt geweest. Doe em gewoon met standaard slot op slot. Geen kettingen of shit en blijft altijd mooi staan waar ie staat :) Zelfs nog een dure fiets van 1000+ euro ook.
 
Toen ik nog in Gent studeerde was de regel: fiest gejat, jat een andere.
 
benchMarc zei:
Mijn fiets is nog nooit gejat :evil:

mijne ook niet en ik rij op een 600 euro moutainbike:D

woon in almere, is toch nog redelijk grote stad, niemand durft natuurlijk mijn fiets te jatte:cool:
 
AlexT zei:
mijne ook niet en ik rij op een 600 euro moutainbike:D

woon in almere, is toch nog redelijk grote stad:cool:


oeeeh jonge w8 maar als die van jou ook gejat word
dat gevoel
KEER 8
en dan weet je hoe ik me voel:mad:
 
mijn fiets is 1x gejat omdat ik em toen niet op slot had gedaan. Verder is mijn huidige fiets nog nooit gejat (fiets er al een jaar of 5-6 op )

8x in 4 maanden? leuke stad ! ;)
 
Back
Naar boven