Fitness Seller

Datum prikken XXL MEET

Op welke dag stem jij! alleen voor mensen die ook echt willen komen


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
VOOR DAT JE GAAT STEMMEN! LEES HIERONDER 9nov 2005


NAV
[Link niet meer beschikbaar]


EDIT---



Capoeirist zaterdag ochtend 26 nov 2005 tot 1330u
Cynthia zaterdag ochtend 26 nov 2005 tot 1330u
hilo zaterdag ochtend 26 nov 2005 tot 1330u lid van jack vd steen gym
RichardV zaterdag ochtend 26 nov 2005 tot 1330u
roel26 zaterdag ochtend 26 nov 2005 tot 1330u als hij vrij kan krijgen!

5 op zaterdag ochtend 26 nov 2005
ROOD is bevestigd
De entree zal niet gratis zijn maar ongeveer 7 euro! eenmalig. Geld natuurlijk niet voor mensen die er al trainen
 
Laatst bewerkt:
Steen Jack v/d Deltaweg 201 5709 AB Helmond 0492-514647
 
PM mij dat in het vervolg even hilo!

maar fijn om te zien dat er al een alternatief is

en stem ook even gelijk HILO;-)
 
he marky en waarom pm-en, de andere die komen, willen denk ik ook wel weten waar het is. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik kan pas in februari in het zuiden des lands komen trainen!
sorry
 
hilo zei:
he marky en waarom pm en de andere die komen, willen denk ik ook wel weten waar het is. ;)


??? ben er nu 2 minuten naar aan het kijken, maar wijs word ik er niet uit.
 
eduardjanssen zei:
??? ben er nu 2 minuten naar aan het kijken, maar wijs word ik er niet uit.
ff streepje zetten tussen pm-en, dan zal het wel lukken denk ik
 
Dan nog?

*he marky en waarom pm-en de andere die komen, willen denk ik ook wel weten waar het is.
 
probeer nu nog eens.
 
ik stem niet want het maakt me werkelijk geen reet uit wanneer. Pas me er wel op aan en als het niet lukt helaas.
 
hilo zei:
he marky en waarom pm-en, de andere die komen, willen denk ik ook wel weten waar het is. ;)
ja maar dat regel ik dan centraal! ik zet het in de begin post etc etc!

wil het een beetje schoon houden! dat vinden de mods wel zo fijn :D

dus als voorbeeld die posts van edje! heel nuttig nu!??? :cool:


Capoeirist zei:
ik stem niet want het maakt me werkelijk geen reet uit wanneer. Pas me er wel op aan en als het niet lukt helaas.

dan stem je op ze alle 4
 
Brutez zei:
lol, een adres van dik 10 jaar oud..

dat klopt toch nog of niet?


even een overzicht

Vrijdag avond 25 nov vanaf 1800 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] benchMarc, Markywannabee, RichardV


3Zaterdag ochtend 26 nov tot 1300 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] Markywannabee, RichardV


2Vrijdag avond 16dec vanaf 1800 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] benchMarc, Markywannabee, RichardV


3Zaterdag ochtend 17dec tot 1300 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] Markywannabee, RichardV


2Kan geen van deze dagen maar wil wel andere dag [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


0Zou wel willen maar is mij te verweg! wil wel ergens anders een keer meer bij mij in de buurt [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] Peoples
 
Brutez zei:
leg uit! bestaat die gym niet meer op dat adres volgens jou?


edit ---

vreemd maar dit is het juiste adres volgens KPN
 
ik weet die straatnaam niet weet alleen hoe ik moet rijden. ik kom uit deurne daarom.dat adres was het eerste wat ik bij google tegenkwam
 
er is te lezen in de breaking news van xxl gym ook een topic hier ! dat benchmarc al is wezen trainen bij die jack v/d steen en het is een mega goede gym!
Dus mss is het ook de betere keuze en het voormalig XXL maar achter ons laten!;-(
 
Aangezien mensen van xxl bijna allemaal! WAT Zeg ik gewoon allemaal over gaan van de dansschool naar de jack vd steen gym. Heb ik besloten de XXL meet daar te gaan houden

de tijden van deze gym zijn
vrijdag 18.00-22.00
zaterdag 10.00-13.30

dus zaterdag kan een 30min lager gedaan worden!
Als er animo voor is kan eventueel na de training een welverdiend etentjes worden georganiseerd! maar dat laat ik aan iemand anders over dus wie zich geroepen voelt!!!!! Meld u...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven