AndroidHealthClinic

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 150
  • Weergaven 9K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid sinds
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
First of all, geen flames naar mensen die anders denken, dit is een serieus topic. Kijk er met een frisse blik naar en niet vanuit een eventuele bevooroordeelde positie.


Ik open dit topic omdat er de laatste tijden wat geluiden zijn van mensen die de gains die ze maken op UG labs niet te vergelijken vinden.

Aan de ene kant zeg je, come on, 250mg/ml = 250mg/ml. Er zijn labrapporten in omloop en zeker de grotere UG labs kunnen het zich niet veroorloven om slechte batches te produceren.

Aan de andere kant heb je dan toch de negatieve geluiden. En het is lastig in te schatten hoeveel % van UG lab gebruikers dat nu precies is.

Dus wat denken jullie? Zeker in de tijd dat human grade zoveel gefaked wordt, vind ik persoonlijk dat UG labs een zeer welkome verschijning zijn. Maar waarom dan toch die negatieve geluiden?
 
Omdat sommige vials gewoon zwaar klote zijn!??:rolleyes:
Je hebt gelijk dat je zegt dat een underground lab een goede verschijning is, maar als de werkzame stof niet voldoet aan wat er op het flesje staat hebben we weinig aan het desbetreffende potje van undergrounlab x
 
Die Lange zei:
Omdat sommige vials gewoon zwaar klote zijn!??:rolleyes:

Nogmaals, een serieuze discussie graag. Niet dit soort posts waar niemand wat aan heeft.
 
Dus mijn mening telt niet en is niet serieus??
Toffe vent ben jij!!:eek:
Haal die rooie letters dan ook ff weg bovenaan!
Lees vooral het logboel van capoerist eens!
 
Als je zegt 'Ik denk dat sommige vials ondergedoseerd zijn' is dat ok, maar niet zulk geblaat. Mensen nemen jouw standpunten en mening dan niet serieus.

En voor de rest hoef je niet te roepen dat ik een toffe vent ben, dit topic is mede gestart om mensen zoals jij hun ei in kwijt te laten. Dus doe gewoon normaal of post niet (en nee, dat is dus niet dat je mening niet gewenst is, wel hoe je deze neerzet hier).
 
Ik ben het 100 % met je eens Jeroen, het is super dat die UG labs er zijn. Ik heb overgins weinig neagtief geluid gehoord behalve dat GS hier aan de kaak gesteld wordt. Ik heb zelf (nog) niet zo veel kuur ervaring, deca was van MRP en die kijgt van mij een dikke 10 als cijfer. In mijn omgeving merk ik dat de UG labs vet in opkomst zijn en als ik eerlijk ben zou ik nog geen 10 euro meer betalen voor een (vals?) hg merk. Januari begin ik mijn cut kuur en de winstrol, tren etc alles op de test na zullen UG zijn.
 
ik denk dat sommige vials ondergedoseert zijn
 
denk dat de uglabs wel consistent zijn met de hoeveelheid gram in een vial...maar misschien zijn de grondstoffen leveranciers wel niet consistent met het aantal gram werkende stof per gram..
 
topic leid tot niets.. ik denk, ik vermoed, ik voel aan me grote teen dat....
gewoon wie is tevreden ermee en wie niet!

Ik ben tevreden!
 
ik heb het gevoel dat de mensen elkaar een beetje na beginnen te praten over de producten van gs. zodra er 1 begint te klagen gaan ze in 1 keer allemaal mee doen en ik betwijfel of de helft van de mensen die klagen ook echt eens gs producten hebben gebruikt, mee praaters dat zijn het.

ik vind het super dat er ug labs zijn en die jongens doen hun best om het ons na de zin te maken en als een product echt niet goed is wordt daar wat aan gedaan, ook zij hebben een naam hoog tehouden.

ik heb alleen maar ervaring met gs en het bevalt me goed en ik hoop dat ze zich niks aan trekken van alle kritiek en gewoon hun ding doen.

gs en de andere uglabs BEDANKT en ga zo door
 
AAJ zei:
ik heb het gevoel dat de mensen elkaar een beetje na beginnen te praten over de producten van gs. zodra er 1 begint te klagen gaan ze in 1 keer allemaal mee doen en ik betwijfel of de helft van de mensen die klagen ook echt eens gs producten hebben gebruikt, mee praaters dat zijn het.

Dat denk ik ook weer niet. Denk toch wel dat de mensen die er slechte ervaringen mee hebben allemaal uit ervaring praten. :)
 
MrJ zei:
Dat denk ik ook weer niet. Denk toch wel dat de mensen die er slechte ervaringen mee hebben allemaal uit ervaring praten. :)
:eek:

ik dus ook
:D
 
Neem 10 personen en laat ze een mening geven over GS of andere ugl, zijn er 9 tevreden dan denk ik dat het de moeite waard is om deze producten te gebruiken, aangezien het alternatief (HG) soms zeer prijzig is.

Zonder tests of harde bewijzen vind ik niet dat je moet roepen dat een lab rommel verkoopt, het kan een sticker zijn van een goede leverancier, maar de inhoud van een scammer.

Nog even een zeer persoonlijke mening, daar doe je mee wat je wilt! Waarom zou GS in godsnaam zoveel goede producten leveren (aan de hand van de reacties op inet) en dan 1 iemand rommel verkopen? Waarom je reputatie naar de kl helpen als je goede zaken doet? Denk daar eens over na. Je bent een scammer of je bent eerlijk, tussenin bestaat niet hoor.
 
Met UGlabs die ondergedoseerd zijn heb ik zelfs liever dan fake HG spullen. In de fake weet je maar nooit wat er in zit.
 
Ik kan uit eigen ervaring alleen spreken over GS. Alle AAS die ik tot nu toe heb gebruikt zijn van GS geweest. Komt ie dan:

Eerste kuur was een stack van 2 orals. Heb dit nooit vermeld omdat je er hier toch altijd gezeik over krijgt. Totaal was 50 mg. Terwijl niemand iets zegt wanneer iemand 50 mg winstrol of anavar only neemt. Altijd gemekker over de lever terwijl er bij mijn 2e kuur niets werd gezegd ondanks dat deze in totaal veel zwaarder was (Aub geen discussies over dit onderwerp, dat bewaren we wel voor een ander draadje, just my x cents!)
Dus bij deze een bekentenis:
wk 1-6 dianabol 20 mg
wk 1-6 anavar 30 mg
En nee! Ik zou nu niet nog een keer 2 orals stacken, omdat je dan nooit weet wat de afzonderlijke orals met je doen.

Rusultaat: paar kilo massa (waaronder substantieel vet) erbij. 0,000 krachttoename. Terwijl zowel anavar als dianabol bekent staat als power-spul.
Doordat ik wat meer at en ook nog wat centimeters buikvet erbij kreeg, had ik destijds het idee dat dit vooral kwam door het bulken (mede aangezien de kilo's na de nakuur ook weer verdwenen). Volgens mij was het gewoon vocht wat ik won.

2e kuur was wat gedurfder:
wk 1-10 test enanthaat 500 mg
wk 1-10 boldenon 400 mg
wk 7-12 winstrol 50 mg/dag

Resultaat: Precies hetzelfde als bij de voorgaande kuur. Een paar kilo's erbij waaronder behoorlijk veel vet. Na de kuur zijn deze kilo's ook weer voor een groot deel verdwenen. Krachttoename wederom 0,000. En dat op 6 weken winstrol!!!
Was eigenlijk ook niet slim om na een kuur waar ik niet op reageerde nog meer AAS van uitgerekend datzelfde merk te nemen.

Vlak voordat ik tijdens deze kuur aan de winstrol begon nam een maat van me aan het einde van zijn kuur nog 4 weken 40 mg winstrol/dag (ook van gs). Toen hij mij vertelde dat hij totaal geen krachttoename bemerkte kwam er een behoorlijk onbehaaglijk gevoel over me heen..... Het zal toch niet zo zijn dat ik weer niks ga merken?

Netto na 2 kuren is nu dus een vet% wat hoger is dan het ooit is geweest.
BigTony wist niet wat hij zag laatst in de sauna.

Dus EFFECTIEF gezien moet ik nog aan mijn eerste kuur beginnen!
 
Ik blijf het maar vaag vinden maar geloof ook niet dat al die gasten die niks merken uit hun nek lullen dus wat moet je er nou van denken?

Schiet mij maar lek...
 
Testo zei:
Ik blijf het maar vaag vinden maar geloof ook niet dat al die gasten die niks merken uit hun nek lullen dus wat moet je er nou van denken?
Schiet mij maar lek...

Ben wel benieuwd hoe ik reageer op ander spul moet ik zeggen. Over een tijdje ga ik wel weer iets proberen denk ik.

Heeft er iemand een potje over van 50.000 euro zodat we een onafhankelijke studie kunnen beginnen?
 
Hou ons maar op de hoogte tegen die tijd,gab.
 
Big'r zei:
Ben wel benieuwd hoe ik reageer op ander spul moet ik zeggen. Over een tijdje ga ik wel weer iets proberen denk ik.

Heeft er iemand een potje over van 50.000 euro zodat we een onafhankelijke studie kunnen beginnen?

Dat is het grappige..

Ik heb 4 jaar geleden een kuur gehad met testoviron, deca, primo (Helaas na 3 weken moeten stoppen ivm auto ongeval) Maar ik had na 3 weken al
meer werking als nu na 7 weken met GS.


Dus eerste kuur noodgedwongen moeten afbreken ivm revalidatie.
De 2e kuur met GS werkte niet. (zie signature)

De 3e kuur word net als de eerste kuur, zelfde adres waar ik het vandaan haal, zelfde spullen en nu zonder ongevallen en onzin ;)

Een vriend heeft dianabol geprobeerd van GS, Dianabol moet je binnen 48 uur echt al wel merken, 30mg, niks, 40mg niks.. dag rust..nog niks.. 3 dagen akapuxuh nu met 30mg en hij , heeft naast al wat vocht kop, ook een enorme kracht toename.

Mijn shit ? 0,0,0,0 eerste vial bold en test leek wat te doen maar eigenlijk gewoon niks, iets betere pomp, geen kg's gegaind eigelijk, nu de 2e vial man gewoon 0,0

Ik heb al meerdere mensen gehoord die met zelfde bezig zijn of met GS slechte tot geen resultaten hebben gehaald. Ik noem geen namen, ze mogen zichzelf melden als ze daar behoefte aan hebben.

Ik kap er mee na 7 weken.

Nu kan men roepen dat 250mg=250mg, dat kan wel zijn, maar als er niet voldoende tot geen werkzame stof in zit dan kan het net zogoed 250mg slaolie zijn (misschien synthol effect in je bil ? ;) )

Van test groei je mits er maar voldoende van aanwezig is. Als je niet groeit, je niet geiler voelt, je niet een beetje superman voelt of tikkeltje sneller geirriteerd, geen vocht vast houd, of een van de andere kenmerken, dan zit er duidelijk iets niet goed.

Daarnaast meer gelezen over de dianabol tablets ervaringen van GS en dat het niet op schiet.

Ik zou minder snel aan jezelf twijfelen als je niet vooruit gaat op GS maar eerder aan het produkt.

Zie het aan mij, voeding goed, train hard, redelijk hoge doseringen test en waar is het resultaat ?

Praat eens met oude wedstrijd mannen, hoeveel hebben er hier niet al gezegd dat meer niet altijd beter is ? Iedere kuur moet je flink aankomen, wat je overhoud uiteindelijk is ook niet mis.

Veel van de ouderwetse kuren werken uitstekend, neem de neven effecten zoals vocht gewoon voor lief en knal die weken. Goed nakuren en wacht 6 maaanden of een jaar tot de volgende.

Dat schijnbaar een groot deel van kurend Nederland GS gebruikt.. vraag mij af wie dat verteld, de verdeler die geld wil verdinen ? marktonderzoek gedaan ? rijk der fabelen ?




Nog even dit..


Ik wil ook niemand beledigen, Ik denk echter wel dat sommige mensen met betere spullen, betere gains hadden gemaakt als dat ze nu hadden, ik zeg niet dat ze er nu niet goed uit zien of niet goed vooruit zijn gegaan, maar het had in mijn ogen beter gekund met betere spullen.


Het is jammer dat UG labs verheiligd worden, misschein zijn ze wel heilig en is het handje vol slechte ervaringen hier bullshit, ik denk echter dat er wel een kern van waarheid in zit in beide kanten en dat UG labs net zo risicovol is om te gebruiken als Human Grade. Toch blijf ik van mening dat als je het bijv. uit een apotheek (belgie/nederland/duitsland) haalt dat je risico's enorm verkleint.
 
Laatst bewerkt:
tjaaa wat moet je ermee??? eddycaminos groeit iig als kool als ik zijn log lees op zijn UG spulletjes :rolleyes:
 
Back
Naar boven