MuscleMeat

Halotestin (Fluoxymesterone) ervaringen?

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid sinds
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Is er iemand die het heeft aangedruft om Halotestin te gebruiken? En zo ja, wat zijn je ervaringen?
 
Iron Pump zei:
Is er iemand die het heeft aangedruft om Halotestin te gebruiken? En zo ja, wat zijn je ervaringen?

Halotestin wordt door wedstrijdatleten in de laatste twee weken voor eenwedstrijd wel eens genomen om zo nog voldoende energie te kunnen hebben voor een normale training en om extra hard te worden.

Het is een heel gemeen en heel toxisch middeltje. Verder heefthet bij mensen die er aanleg voor hebben grote invloed op het gedrag. Je wordt er dus niet vriendelijker op.

Heb het zelf een aantal malen gebruikt en gooide de prullebak door mijn hele huis heen omdat ik een gekookt eitje niet gepelt kreeg.
 
Je wordt er niet enkel zelf hard van...

Je vriendin dus ook... :D
 
Seppe zei:
Je wordt er niet enkel zelf hard van...

Je vriendin dus ook... :D

Ja geloof me je moet dan sterk in je schoenen staan om dan de vriendinnen van je vriendin over de vloer te hebben en horen kankeren dat de pizza die ze voor je neus op gaan zitten vreten niet lekker is terwijl jij helemaal strak van de tiktak je gore kabeljauw en rijst naar binnen aan het persen bent hahah
 
Met het libido dat je hebt door het kuren zou ik eerst wel wat anders met die vriendinnen van mijn vriendin gaan doen... :D

:whip:
 
Seppe zei:
Met het libido dat je hebt door het kuren zou ik eerst wel wat anders met die vriendinnen van mijn vriendin gaan doen... :D

:whip:

heheheh nou geloof me als je op 2% zit zit er weinig leven meer in je maar ja wat moet dat moet muhahahaha
 
Heb een goeike gevonden... Eet en traint gewoon mee...

Maar snap je...

Is inderdaad soms om zot van te worden, zelfs zonder Halotestin...
 
Back
Naar boven